Zoxy Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hur gammal e du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 spelar i hammarö hc . gjort det sen jag typ kunde gå :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Säger ett ord om hockey: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 (redigerat) Jag bor i en hockeystad men spelar inte hockey ändå. Många som spelar hockey här i Skellefteå slutar för att dom har träning varje dag. En jag känner har 3 träningar idag . Redigerat 11 November 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 samma här de e därför ja överväger att sluta...har 3-4 träningar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag bor i en hockeystad men spelar inte hockey ändå. Många som spelar hockey här i Skellefteå slutar för att dom har träning varje dag. En jag känner har 3 träningar idag . Hur dumma får dem va? Till slut kommer väl SAIK trilla ner i division 2, eftersom man har så dålig ungdomsverksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag bor i en hockeystad men spelar inte hockey ändå. Många som spelar hockey här i Skellefteå slutar för att dom har träning varje dag. En jag känner har 3 träningar idag . Visst skojar du nu? Så länge förortarna har pengar kommer de aldrig åka ur Allsvenskan. Vi kommer däremot att åka ur Allsvenskan om vi inte fixar till ekonomin snarast, när vi måste använda sopspelare som Daniel Hörnell & Niklas Johansson är det illa, men det är ett måste. Men Joakim... Tre träningar per dag? Är det en äldre kompis än du? Jag tycker att det låter lite väl mycket för en 13-14-åring. Går han i flera sporter? Isåfall är det realistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag bor i en hockeystad men spelar inte hockey ändå. Många som spelar hockey här i Skellefteå slutar för att dom har träning varje dag. En jag känner har 3 träningar idag . Menar du Löven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag bor i en hockeystad men spelar inte hockey ändå. Många som spelar hockey här i Skellefteå slutar för att dom har träning varje dag. En jag känner har 3 träningar idag . Han var typ bäst i 93 så han fick hoppa upp till 92-91 något sånt. Sen hörde jag han sa att han hade 3 träningar i fredags. det var bara på fredagen dom andra dagarna har han väll 0-1 träningar Han går fotboll men han är inte på träningarna pga uppehåll så han ska hinna med hockeyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 ok men va han grym lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Ja, det kan man säga Dom har 9 träningar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.