Xory Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) jag har cirka 4 träningar i veckan Redigerat 5 December 2005 av Xory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 *LoL* Hockey är rått.... Man kan dö av det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag lirade hockey i typ 2 år, men den blev det tråkigt så då bara slutade jag..Men det är ganska kul och spela lite ibland och kolla på matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 finns inget bättre än hockey för f*n!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Har aldrig spelat Hockey men sporten är riktig skoj. Kanske tar mig intiativet att börja spela lite. Är inte så fasansfull bra på att åka men det är jävligt roligt att åka runt på rinken med skrillorna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag spelar hockey, men har tröttnat rejält nu. Har spelat sedan jag var fyra, alltså i 8 år har jag spelat. Jag vill sluta, men det känns som om jag sviker pappa som har köpt hockeygrejerna. De är ju inte billiga, precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 HV 71 Finns det mer att säga Svar: NEJ HV 71 Blue Bulls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Roligt att titta på, inte lika roligt att spela. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Spelar bara med kompisar då vi inte har skydd å sånt där utan bara kör för att det e kul mot varandra^^ det e bara tråkigt ibland då jag e den enda tjejen som deltar medans dom andra tittar på -.- men ändå e jag den lättaste och smalste tjejen i klassen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Kan vara roligt att titta på i bland, ska nog följa det svenska hockeylandslaget under de Olympiska spelen. Har aldrig gillat att spela hockey själv men att titta har alltid varit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 HV 71 Finns det mer att säga Svar: NEJ HV 71 Blue Bulls HV 71 LoLFrölunda Indians is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.