emeli_91 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) någon som vet hur man gör på den här pingvin banan på båten när man ska ta den här skiftnyckeln av den där hårdingen så jag kan skruva loss en sån där kran på ett rör snälla någon som vet måste ju spela vidare Redigerat 4 November 2005 av emeli_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emeli_91 Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag klara det så behöver ingen hjälp men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Har du kommit nån stans du behöver hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emeli_91 Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 ne ajg kom ju på hur amn gör så nu är det ingen fara tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag kan behöva hjälp! När man ska plocka ihop saker till statyn som ska hjälpa en att kommma från ön så ska man rädda ett träd från attackerande sköldpaddor. Vad är det man ska göra med sköldpaddorna. Om man sparkar dem så händer det ingenting där uppe där det står hur många man gånger man har räddat trädet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jockesapiens Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Man måste springa fram och sparka igen innan de hinner vända sig. Om någon behöver mer hjälp så kolla mina tips i madagaskar på fuska.se. Jag vill järna ha kommentarer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg