Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Ifall du vet hur själva artisten känner sig hur kan du själv ladda ner då? Eftersom du sa att jag själv skulle bli förbannad,försök att inbilla dig i själva artistens situation. Det är inte så stor chans att man åker,men polisen har kanske buggat enstaka personer som har någon kriminellt nätverk. Men då borde hemsidor som 'Kaza' och andra sidor där man laddar ner tas bort med tanke på att det är olagligt nu. Men hur som helst,man kan inte bura in miljontals människor för fildelning... Apropå detta,ett gäng har startar ett parti som vill anmäla sig till riksdan,alltså när det bli omröstning av partier ska man kunna rösta på dem..men dem behöver dock 1500-1600 röster för att registrera sig. Redigerat 3 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag tycker inte det är fel att piratkopiera :P Jag tycker det! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag tycker det är rätt!!! Ser inget fel med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Bara att företaget förlorar stort på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Förlorar stort gör de, men de känar ändå så himmla mycket så det räcker o blir över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Men det dem förlorar på kan dem använda till något annat istället.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 det är klart att det är fel fast inte så stort fel.straffen för piratkopiering är överdrivet höga och det är fel.titta bara här => http://www.antipiratbyran.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Okej det där var kanske för överdrivet,men dem ser ingen annan lösning för detta så därför måste dem ha hårdare straff för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) Jag tycker inte att det är fel för, företaget och kändisen (i fall av musik) har redan mer pengar än vad de behöver, det går ju inte att köpa skivor de kostar ju nästan tvåhundra styck och det är inte rimligt, alldrahelst när man köper en skiva som var ny för t.ex femtioårsen och är ny utgiven och de tar 199kr för den, det är ju inte rätt. Jag tycker inte att det är synd om företagen eller kändisarna Redigerat 10 Januari 2006 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.