Gäst blueQ Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Tycker ni att jag ska köpa xbox! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det beror ju på......... Tycker du om xbox? isåfall ska du köpa det, men om du vill ha min åsikt........ köp det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blueQ Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Men finns det nån annan konsoll Som är bättre med bättre grafik och spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ja det ska du, Halo 2 är ett av de bästa action äventyren till xbox. Men varför gör du två trådar där du frågar 2 saker. Gör en istället och fråga två saker. Ska jag köpa Xbox och Halo 2 till? Blir en större diskussionsbredd också. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Xbox har visserligen bra grafik o bra spel o sånt men...... ja gillar helt enkelt inte xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Xbox är ju bäst på marknaden just nu innan den nya konsolerna kommer. jag tycker att du ska köpa xbox jag tycker själv det är en väldigt bra maskin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Xbox är en väldigt bra maskin säger jag bara den har jätte bra grafik häftiga spel allting nästan tycker jag :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_92 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ja tycker inte Xbox e bra. Grafiken ä väl bra, men om man måste köpa ett nytt Xbox för att det pajat så förlorar man sparad data. Om man vill köpa ett nyare Xbox än det man har förlorar man också sparad data. Jag tycker: Xbox = 2/10p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Ja tycker inte Xbox e bra. Grafiken ä väl bra, men om man måste köpa ett nytt Xbox för att det pajat så förlorar man sparad data. Om man vill köpa ett nyare Xbox än det man har förlorar man också sparad data. Jag tycker: Xbox = 2/10p Inte om man har minneskort storlek = 4 Moddning(belysning m.m) = 8 Chippning = 8 Chipbios evox/executer = 10 Pris 799:- = 7 Ljud = 8 Bild/Grafik = 9 ///53 av 70 Xbox äger tills man kan chippa Xbox360!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag tycker du ska köpa X-360 istället. X-box blir nog ganska omordärn när den kommer ut. Men den är ju förståss mycket dyrare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg