Heaz Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Han har klarat spelet 3 gånger!(han är min kompis)!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ´Om du har klarat ut det vet du att man får döda demoner och drakar..´ jag har klarat det 3 gånger och flygande drakar och demoner finns inte :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ´Om du har klarat ut det vet du att man får döda demoner och drakar..´ jag har klarat det 3 gånger och flygande drakar och demoner finns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Nähä du får väl tro det då men vet du vem Wu är då.. Det är han som skickar Demonerna och drakarna på en plus 2 st kines tjejer.. En fråga: har du klarat ut det med 100% på alla Episoder??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Demoner :shock: Flygande drakar :shock: Ja, näst sista (ex. IIV) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 En fråga: har du klarat ut det med 100% på alla Episoder??? jepp det har jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vad handlar den om, vad går spelet ut på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg