Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Kan nån ge mig en guide hur man kan göra en avatar? Jag vet inte hur mab gör :( (Ni får gärna använda bilder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Köp eller ladda ner ett passande pogram. Paint eller Photoshop är nog bäst. Skriv in ditt namn (om du vill) och gör något snyggaren mönster eller något runt omkring. Svårare är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ja men phothoshop och paint har jag men jag vet liksom inte hur man gör. kan ni inte förklara hur ni själva gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag brukar börja att klistra in en bild från Google. Sen skriver jag mitt användarnamn. Om jag behöver några ändringar i bilden så målar jag dit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 hmm.. eric det du gör e inte ens en avatar!!! Du kan ju inte lära andra om du inte ens vet själv hur man gör!! eric för det första moste dom vara 125*125!!! vad har du för photoshop Filiandor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Antar att han har 7.0 eller nåt... Gå in på http://www.good-tutorials.com/ och kolla runt lite, så lär du dig nåt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag har photoshop CS tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) hmm.. eric det du gör e inte ens en avatar!!! Du kan ju inte lära andra om du inte ens vet själv hur man gör!! eric för det första moste dom vara 125*125!!! vad har du för photoshop Filiandor? . Får man inte visa då eller. Och varför stavar du fel hela tiden? 1. Jag stavas Eric H inte eric. 2. Det stavas måste. Du skrev "måste. Och föresten är det onödigt att bryta sej in i andra ämnen för att förolämpa en bild. Om du fortsätter så almänner jag dej. Redigerat 7 November 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 eftersom att nåpgon frågar minst varje månad gjorde jag en guide som jag nog har postat 5 gånger nu... en för varje tråd som är precis som denna... iaf, guide till hur du gör en riktig avatar som är 125x125 px eller mindre. http://www.niclas.olofhson.com/fuska/avatarguide.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.