MASTER MODE Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 det fins olika öar man kan komma till på en ö kan man fånga lugia och ho-oh på en annan kan man fånga deyox på en kan man spela två minispel och lite andra saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Och man ska göra några grejer p typ 5 öar bredvid varandra.så får man unown! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 regnbågs öarna heter dom på svenska har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Det finns inga nya pokemon på nån av dom! dåligt men det varkar okej. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Det tror jag också...men man kan fånga deoxys utan game shark!!...om man kan fånga Deoxys så kan man nog fånga HO-OH och Lugia! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 PokemonElite2000.com har en sida med en del information och bilder av spelen. Tyvärr är sidan nere just nu. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Pkemonelite2000 är jätte bra som du sa...den är inte alls nere..!!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag kan iallafall inte besöka sidan för tillfället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Näee...jag måste titta innan jag skriver något!... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg