Slasktratt Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) So? Playstation 3 har inte Halo Tre :wub: - Och nej, Ps3 har inte mkt bättre prestanda än Xbox 360, isf bara en onödig liten detalj. Men aldrig två gånger bättre. Redigerat 14 November 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Xbox 360 Äger Alla!!!!! Hur vet du det? Det kanske blir en flopp. ta inte ut nåt i förskott.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Buzz, det var precis det jag menade. Ungefär lika bra prestanda mässigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag tror X-box 360 kommer att bli roligare än PS3. Kan man spela live på Ps3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 det heter kanske inte live, men man borde kunna spela på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Ja någon form av online spel är jag säker på att det kommer. Playstation 2 kom ju ioförsej rättså sent med sitt onlinestöd till konsolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Men hur kör man online på PS2? Samma som X-box eller? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Antingen köper du ett tillbehör till PS2. Och även har nätverkssladd. Eller så köper du den senaste PS2 som man rean kan spela online med. Titta bara efter Ps2 spelen där det står "with net play". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Men xbox live är bättre en PS2 online tror jag Jag tror att Microsoft kommer att satsa mer på Online än Sony och det är det viktiga för mig så det blir nog 360 för min del , men å andra sidan så ser det ut som att det kommer att bli bättre grafik på PS3 men det spelar inte så stor roll för mig bara det inte är Nintendo grafik så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Tror inte grafiken kommer bli så stor skillnad på dem båda konsolerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Knappt nån skillnad på grafiken alls på vissa spel utan HDTV. Jag spelade Xbox360 igår. Inte så jätte imponerande. Det var bara snyggt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag har förhandsbokat det :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg