The Moose Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Halo 3 bland annat. Men såklart ingen vågar släppa ut ett datum :P. vi alla kommer ju ihåg hur det blev med Halo 2. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 vill väldigt gärna köpa det hopas att jag får råd (xbox 360 kommer kosta myket pengar!) Jag vet att FF har bra grafik så det är nog inte omöjligt att det är så där hela spelet och inte någo som dom har dragit ihop så att man ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Halo 3 bland annat. Men såklart ingen vågar släppa ut ett datum :P. vi alla kommer ju ihåg hur det blev med Halo 2. :D Hur blev det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag ska köpa Final Fantasy 12 till Xbox 360. Kommer bli en riktig online upplevelse! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Det är kanske så dags att börja spara nu? :D, snart jul :). Nja, jag vetifan asså, vart stensäker på att jag skulle ha det tidigare, men.. hmm. Det skulle vara om jag får det i julklapp annars blir det Nintendo Revulotion till år 2006. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Xbox 360 Äger Alla!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Xbox 360 en garanterad julklapp. Sen om man gör en schysst deal med EBGAMES också blir det perfelt! Kommer undan billigare då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Xbox Live Guld-kåt. :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Playstation 3 är nästan 2 gånger starkare än Microsofts Xbox 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Playstation 3 är nästan 2 gånger starkare än Microsofts Xbox 360. Hela 2 gånger? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Japp, nästan 2 ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Pontarn, jag tror du är en av dem som också läst felaktig information om de båda konsolerna. Det skrevs att PS3 skulle vara 3 gånger så starkare än Xbox 360. Det senare avslöjades att prestanda mässigt kommer Xbox 360 och Playstation 3 vara ungefär lika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg