Gäst Mujo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Ja hur gick det med den egentligen? är den fortfarande uppe? Vad är URL isåfall? Kommer ni skicka in listan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 http://www.fuska.se/vanillacoke/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Där hade vi den ja.. Såg att jag ligger 7a :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Listan är inskickad för ett par månader sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jamen man kan ju alltid skriva på i rent protestsyfte... inget svar från coca-colas sida eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Hur många påskrivningar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 7633 personer har skrivit på listan sedan den 13/6-2005 kl 14.39. Jag mejlade också Coca cola ungefär när listan kom upp och de tipsade mig bara om att köpa deras nya sort <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Med lite tur och en snutta ork kan man hitta hur mkt VanillaCoke i Sveriges turkshoppar som helst. Jag har själv lyckats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Atlaslivs i svedala = Vanillacoke 6kr 33cl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Höörs Livs i Höör, 0.5 Liter VanillaCoke, 9 kronor. Ägd Mujo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Skrev upp mig.Fast jag skrev ditt ett annat namn.Jag vill inte visa mitt riktiga namn. Får man det eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Listan är inskickad för ett par månader sedan. För att listan inte skall innehålla dubletter så är listan skyddad med sessioner samt IP. Du kan därför endast fylla i 2 namn per dator. Vänligen skriv ditt riktiga namn, både för- och efternamn. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg