tuffscout Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Hej jag undra om det fanns några som spelar arenan här? och kanske har ni lite tips/fusk? Jag heter torgrim på Gladiator I och taurus på Gladiator II :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 jag har spelat finns inga tip/fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 tycker de e trokigt men ja vet att de inte finns nora fusk lr not Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Woo, spelat Arenan sedan starten och är fortfarande fängslad av det. Väldigt många som bara stänger ned sidan när det går upp för dem att de inte får se matcherna rent kroppsligt utan att det handlar om ett textbaserat spel. Beror väl tyvärr bara på att folk i allmänhet ogärna tänker utan bara vill ha 100% streb på allt de provar på. Klart underskattat spel helt enkelt. Till fusken och tipsen då: Rena fusk existerar bara som buggar i spelet och är inte tillåtna att använda, sen finns ju även möjlighet att skapa dubbelprofiler och spela läggmatcher eller skänka silvermynr, men crewn är snabba med att ta bort sådana användare. Tips är svårt att ge eftersom säsongerna skiljer sig en del från varandra och att det alltig finns olika bra taktiker, men själv satsar jag hellre på en rolig taktik(ex. slaktartroll med ett udda vapen) än en effektiv (bhorgholer, stickalver m.m.). Have fun. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Så vitt jag ser så ville inte han ha din livs historia eller är den kortare? Nää ja ba skoja, Arenan var bra tills det blev minispel utav det :( annars var det rätt skoj faktist. Tycker också att det är ett mycket underskattat spel. Om folk hade öppnat sina ögon så hade de märkt vilket utmärkt spel det egentligen är. Nu ska ju inte jag dra min livs historia även om den är mycket längre än såhär :P Han nu en bra dag och tips: skaffa mycket pengar från början, på så vis så kan man skaffa det bättre vapen efteråt eftersom vapena bara blir dyrare och dyrare desto längre upp då kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Så vitt jag ser så ville inte han ha din livs historia eller är den kortare? Nää ja ba skoja, Arenan var bra tills det blev minispel utav det :( annars var det rätt skoj faktist. Tycker också att det är ett mycket underskattat spel. Om folk hade öppnat sina ögon så hade de märkt vilket utmärkt spel det egentligen är. Nu ska ju inte jag dra min livs historia även om den är mycket längre än såhär :P Han nu en bra dag och tips: skaffa mycket pengar från början, på så vis så kan man skaffa det bättre vapen efteråt eftersom vapena bara blir dyrare och dyrare desto längre upp då kommer. Sen när blev sju-åtta meningar en livshistoria? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 vadå arenan? 1.vad heter hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 www.arenan.com org funkar väll fortfarande?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skum_Skunk Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 två ord. Arenan ÄGER! :P lite överdramatiskt men det läskiga är att jag alltid går tillbaka från det efter rs, tibia, everquest eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 nån som vill säga sina namn gl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.