Hoppa till innehåll

Arenan.com


tuffscout
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...

Woo, spelat Arenan sedan starten och är fortfarande fängslad av det.

Väldigt många som bara stänger ned sidan när det går upp för dem att de inte får se matcherna rent kroppsligt utan att det handlar om ett textbaserat spel.

Beror väl tyvärr bara på att folk i allmänhet ogärna tänker utan bara vill ha 100% streb på allt de provar på.

Klart underskattat spel helt enkelt.

 

Till fusken och tipsen då:

Rena fusk existerar bara som buggar i spelet och är inte tillåtna att använda, sen finns ju även möjlighet att skapa dubbelprofiler och spela läggmatcher eller skänka silvermynr, men crewn är snabba med att ta bort sådana användare.

 

Tips är svårt att ge eftersom säsongerna skiljer sig en del från varandra och att det alltig finns olika bra taktiker, men själv satsar jag hellre på en rolig taktik(ex. slaktartroll med ett udda vapen) än en effektiv (bhorgholer, stickalver m.m.).

 

Have fun. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så vitt jag ser så ville inte han ha din livs historia eller är den kortare? Nää ja ba skoja, Arenan var bra tills det blev minispel utav det :( annars var det rätt skoj faktist. Tycker också att det är ett mycket underskattat spel. Om folk hade öppnat sina ögon så hade de märkt vilket utmärkt spel det egentligen är. Nu ska ju inte jag dra min livs historia även om den är mycket längre än såhär :P Han nu en bra dag och tips: skaffa mycket pengar från början, på så vis så kan man skaffa det bättre vapen efteråt eftersom vapena bara blir dyrare och dyrare desto längre upp då kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Så vitt jag ser så ville inte han ha din livs historia eller är den kortare? Nää ja ba skoja, Arenan var bra tills det blev minispel utav det :( annars var det rätt skoj faktist. Tycker också att det är ett mycket underskattat spel. Om folk hade öppnat sina ögon så hade de märkt vilket utmärkt spel det egentligen är. Nu ska ju inte jag dra min livs historia även om den är mycket längre än såhär :P Han nu en bra dag och tips: skaffa mycket pengar från början, på så vis så kan man skaffa det bättre vapen efteråt eftersom vapena bara blir dyrare och dyrare desto längre upp då kommer.

 

Sen när blev sju-åtta meningar en livshistoria? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...