Fusion Skrivet 17 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 (redigerat) Tror att mobbare har det svårt också.... Ja,men det ger dom iallafall inte någon anledning till att mobba.Plus ifall mobbarna har det svårt då ska dem också veta hur den mobbade personen har det ifall man har mått likadant! Redigerat 29 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Jag har mobbat,men sen så kände jag skuld.Så jag brukar vara ganska ensam då & då.... Men jag har blivit mer mobbad än vad jag själv gjort.Bara för att jag är 134,5 cm lång...Mobbing är skitdåligt.Det suger. :( Xade:Muta kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) En anledning kan vara att mobbaren mår så dåligt att han/hon måste få nån annan att må dåligt för att själv må bra. Ja har aldrig varit en mobbare, men ja blev mobbad ett tag för länge sen.Hade inga vänner och ja säger bara en sak: fy F*N för mobbning!! Redigerat 3 December 2005 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Håller med Simple_Plan: Fy f*n för mobbing!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Håller med att mobbing är en av dem dummaste grejerna man kan göra. Men mobbing händer inte bara i skolan det händer överallt och därför är det ett stort problem för samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Det kommer nog tyvärr aldrig kunna stoppas. Det lär alltid finnas kvar. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Kanske,men ifall man satsade mer på det och prioterar på detta mest när det gäller problem mellan barn,jo då kommer mobbningen att minska drastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Det finns alltid elaka personer. Men hoppas man kan minska det mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) Det kommer alltid att finnas elaka människor,men man kan alltid minska det. Redigerat 5 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 varför var ni med han ändå? ingen vill nog egentligen vara min vän... :( men det får man leva med... Det är ju inte så j*vla konstigt eftersom du beter dig som ett SV*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Xade, du är en av de mest egoistiska och elakaste människor jag har träffat! (läst om :P) MUTA KOMPISAR!! (fake kompisar) MOBBA ANDRA!! Undrar varför ingen vill vara vän med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 varför tror du att elever blir mobbade så som in skolan elr på fritiden?? För att dem är tjocka färgade invandrare pratar konstigt m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.