Fusion Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 nej, varför skulle jag få det? spela roll om de är riktiga kompisar eller inte eller hur och med tanke på att du gillar pengar o sånt så himla mycket,då borde du veta bättre... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 men det är väl bra att ha folk man kan spendera tid med och göra dumma saker med. annars har jag inte så mycket att göra på dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 men det är väl bra att ha folk man kan spendera tid med och göra dumma saker med. annars har jag inte så mycket att göra på dagarna det ger dig iallafall ingen anledning till att muta dina kompisar... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 det tycker jag och det räcker för att jag ska göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 det tycker jag och det räcker för att jag ska göra det ok da vi försöker bara hjälpa dig men..fortsätt att leva i ditt fantasivärld da... <_< P.S vad menar du med att "vi gör dumma saker ihop"..??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 En i min klass mutade folk för att de skulle vara hans kompisar.. Det var kul........ Sen slutade han och vi var med honom ändå..... (vet inte meningen med inlägget.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 varför var ni med han ändå? ingen vill nog egentligen vara min vän... :( men det får man leva med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 (redigerat) synd för dig då... jag är själv lite av en mobbare jahop, tänk om du skulle känna på hur det är att vara retad, hur det är att vara rädd,arg och ledsen samtidigt.Men man kan ju alltid stå ut. (Tro inte att jag e mycket retad bara fast det blev jag när jag började skolan, vilken bra skolstart va.) Redigerat 16 November 2005 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 varför var ni med han ändå? ingen vill nog egentligen vara min vän... :( men det får man leva med... xade,ifall du ändrar din attityd,då e jag säker att du skulle få vänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Tror att mobbare har det svårt också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 mjo, mobbare är ofstast sådana som har det jobbigt hemma och är osäkra på sig själva. Därför mobbar de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Det kan vara en anledning. Eller att de försöker spela tuffa för sina kompisar. Men ingen av dessa är en ursäkt för vad de håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.