(=Sonic=Master=) Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 min kompis har: Snes, nes, sega mega drive, sega mega drive 2, Atari sf314, nintendo 64, playstation, Playstation 2, PC, game boy, game boy color, game boy advance, gameboy advance sp, gameboy micro, nintendo ds, xbox, xbox 360, psp, sega dreamcast, sega saturn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Har: NES GameCube GBA SP och har haft N64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Playstation 1 Playstation 2 Gamecube Super Nintendo NIntendo 8-bit Gameboy Gameboy Advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 jag har gc,sega och pc. På data har jag också supernintendo En Emulator alltså (som egentligen är olagligt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jag har haft GameCube, sålde det igår... Ett SNES, laystation 1 och GBA ligger hemma och skräpar. Snart kommer Xbox och skräpar också. (INTE 360!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Nes, Snes, Nintendo 64,Game Boy Original, Game Boy color, DreamCast, Game Boy advance, Gamecube, Playstation Portable. Föredrar dock Pc. Nintendo är de enda som kan göra bra konsoler(*host* undantag ds och psp *host*) Jag skrev 'UNDANTAG DS OCH PSP', och även Nintendo gör misstag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Jag har: - En grön Gameboy Color - En blå/genomskinlig Gameboy Advance (inte SP) - Playstation 1 - Playstation 2 - PC Och vill ha en Nintendo DS... Redigerat 14 December 2005 av ketnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razero.we Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Playstation Playstation 2 PSP PC Game boy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blackside Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag har haft Nintendo 8bit, Snes och Playstation. Just nu har jag: Nintendo Gamecube Nintendo Gba: SP PS2 PSP Nästa konsoll på listan blir ju lätt PS3. Synd bara att handkontrollerna är så jäkla fula så man gråter när man ser dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg