Gäst saabmosare Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Funderar lite på x-box, ska använda de till filmer musik med men även lite spel är ju kul.. :) Men, är det möjligt att surfa från ett x-box med något ghip eller så? Sitta på msn allt de där? Tacksam för svar då jag inte kan et skit om tvspel. .:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Vad jag vet så ska man kunna läsa mail å sånt me xbox så de borde juh också kunna surfa med den,men då måste du ha något operativ system på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag tror det men jag vet ej en bra nyhet:d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Ja det går jag har det själlv kan inte bara komma på vad det hetter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag tror inte detta funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Mellanmjölk har fel...... Linux stödjer så att man ska kunna läsa mail på xboxen och vad jag vet så är det att surfa och man kan också använda sin box som server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Funderar lite på x-box, ska använda de till filmer musik med men även lite spel är ju kul.. :) Men, är det möjligt att surfa från ett x-box med något ghip eller så? Sitta på msn allt de där? Tacksam för svar då jag inte kan et skit om tvspel. .:P ja de e de man kan surfa på een chipad x-box med ett specielt chipp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 smart xx v2 chippet ska stödja det(jag har det chippet) och den har börjat gå ner i pris nu www.smartxx.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Nej det har jag svårt att tänka mig. Finns väl ingen öppen port för de på xboxen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 man ska kunna surfa me boxen på något sätt,man måste väll ha rätt programvara till den & rätt chipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 ja vett itte riktigt men de går säckert om man kopplar ihop tv:n o datan B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg