Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag är nog rätt så säker på att det fins "Alliens",men inte såna som på filmer utan bara små varelser eller bakterier. Spöken finns säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) ja tror inte att vi e ensamna i hela universum iallafall.... Det tror inte jag heller men det finns nog inga spöken men kanske andra slags varelser utanför vårt solsystem Jag fatta ingenting vad jag skrev :huh: Redigerat 6 April 2006 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 det finns flera miljader planeter i vintergatan som har samma struktur som jorden vad gäller atmosfär, och allt annat som behövs för att liv skall bildas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jaha, men jag tror ändå inte det finns annat liv. Gud skapade endast liv på våran planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Jaha, men jag tror ändå inte det finns annat liv. Gud skapade endast liv på våran planet. Sry för dubbel... lagg dator. Redigerat 6 April 2006 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 hur vet du det ? (ett ordentligt svar tack ! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Kanske finns det andra varelser som spöken, vättar, alver, orcs eller utomjordingar. Jag vet ju inte. Kanske finns liv på någon annan planet. Jag tror kanske på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Dags att bumpa denna tråd då jag läst igenom alla inlägg i den och finner den intressant. Orcs och älver är fantasier, aliens ochså men utomjordingar skulle väl kunna finnas någonstanns, samtidigt vill jag säga att gud inte skapade hur många levande planeter som hellst. Spöken finns, men inte sån del att de är vita lakan som synns och sprider skräck, men människor som dör men inte "hittat" ljuset till döden vad händer med dom? Dom lever kvar i vår jord dom kan varken ses eller höras. Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter: * 2 små fötter som går runt i en korridor i Southern ireland utan kropp (finns att se på programet must wanted) * En nerstängd biopalats där en 1700 talets stor skådespelare dödades av sin bror rör sig bio stolarna upp och ner hela tiden. * Orbs är en sak som ofta setts på film med amatör kameror det är som små ljusnande damm bollar som flyger runt i hus som folk påstått vara hemsökta. * I ett palats vid Oxford, england var ett par ungdommar och försökte få kontakt med spöken. Dom garvade och larvades om det, men plötsligt började en av grabbarna snacka med en annan röst, grina slå sina kompisar och bli underlig. Han sa att hans namn var Thomas cumber wilsburg (?) efter att senare kollat upp detta var det en ung pojke i deras ålder på 1600 talet som blev igenmurad i jusst det huset för att han busat. Allt är inte sammanträffande en del saker är rentav sjuka med visst existerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 mascarpone: håller med dig till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter: * 2 små fötter som går runt i en korridor i Southern ireland utan kropp (finns att se på programet must wanted) Shit, låter riktigt läbbigt!jag tror på Spöken osså, kolla på Hemsökta hus på Tv4+!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter: * 2 små fötter som går runt i en korridor i Southern ireland utan kropp (finns att se på programet must wanted) jag brukar också se på det^^ det är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag är helt övertygad att det finns utomjordingar. Spöken är jag lite tveksam till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.