Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 För att vara ärlig så tror jag inte på något övernaturligt. Jag tycker det låter för orealistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Men det finns folk som har varit med om det,hur kan du förklara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Visa bevisen? Men det är ingen fråga om vad som ÄR på rikgigt utan vad man tror och jag tror inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xory Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) ok men om de nu finns så många bevis och sånt så borde man ju iallafall tro lite på de :huh: Redigerat 6 December 2005 av Xory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Det finns många som har stora fötter. t.ex jag! Har storlek 43 på skorna och är bara 12år. ;) 43 passar på mina fötter men jag har 41-42 och är 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Att tolvåringar har 40-44 i skostorlek är kanske övernaurligt :P. Men nu ska vi åter till ämnet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 (redigerat) En i mitt fotbollslag har 44 som skostorlek. Men då är han 1,79 lång också ;) Jag är ca 1.60 lång Redigerat 7 December 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag har 41- 42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Men saken är att dem är tolvåringar och du är ju typ 16,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xory Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 en i min klass (12 år gamla) är 1,89 m och har 46 i skostorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 När vi hade Hallowen fest i skolan, så hörde vi en smäll från musiksalen ända till korridoren, det var dörren !!! som smällde sig. Sen när vi kollar i korridoren så rörde sig dörren, den viftade sig typ, det fanns inget öppet fönster... Så såg vi att klassrums dörren stängdes, vi öppnar så ser vi bara saxen och en penna bara lyftas som på harry potter. Så det finns självklart andar, det är vad jag tror och jag har hört många rapporter om spökande och några har dött, t.ex när dem spelat anden i glaset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 (redigerat) Stor chans att spöken finns! I sånna fall tycks det bo ett (ytterst litet) på mitt badrum :o Finns alltid handavtryck på spegeln där. För små för att vara mina/föräldrarnas. Dom kommer tillbaks fastän man skrubbar... Och ja, dom är alltid i olika possitioner, vilket antyder på att det INTE beror på dåligt arbete med rengöring'n. Men jag har inte sagt att jag är rädd för't :) Utomjordingarna låter högst troligt. Som alla säger, universium är stort. Redigerat 7 December 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.