Hoppa till innehåll

Övernaturilgt


Zoxy

Rekommendera inlägg

Stor chans att spöken finns!

I sånna fall tycks det bo ett (ytterst litet) på mitt badrum :o

Finns alltid handavtryck på spegeln där.

För små för att vara mina/föräldrarnas.

Dom kommer tillbaks fastän man skrubbar...

Och ja, dom är alltid i olika possitioner, vilket antyder på att det INTE beror på dåligt arbete med rengöring'n.

Men jag har inte sagt att jag är rädd för't :)

Utomjordingarna låter högst troligt.

Som alla säger, universium är stort.

 

Hittade en film på ett forum... http://www.fragbite.se/?threadID=175137 Redigerat av Sweet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Stor chans att spöken finns!

I sånna fall tycks det bo ett (ytterst litet) på mitt badrum :o

Finns alltid handavtryck på spegeln där.

För små för att vara mina/föräldrarnas.

Dom kommer tillbaks fastän man skrubbar...

Och ja, dom är alltid i olika possitioner, vilket antyder på att det INTE beror på dåligt arbete med rengöring'n.

Men jag har inte sagt att jag är rädd för't :)

Utomjordingarna låter högst troligt.

Som alla säger, universium är stort.

 

Din brors/systers eller dina egna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror bara att poltegaiser (Stavning) finns. Vet att några i släkten har "sett" dom. T.ex. min morfar såg deras grannar komma ut ur en bastu och dom hälsade på han. Han va på väg hem och hälsade tillbaks. Efter en liten stund så kom han på att dom va döda och han började springa. Vet mer som dom i min släkt har "sett"

Redigerat av Spirit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror bara att poltegaiser (Stavning) finns. Vet att några i släkten har "sett"  dom. T.ex. min morfar såg deras grannar komma ut ur en bastu och dom hälsade på han. Han va på väg hem och hälsade tillbaks. Efter en liten stund så kom han på att dom va döda och han började springa. Vet mer som dom i min släkt har "sett"

 

Vad är poltegaiser?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fy f*an vad filmen som nån posta vad läskig den va det var så stanans läskig den va jag har aldrig sett nåt liknande den måste ju vara på riktigt det där var skit läskigt

 

 

 

 

 

EDIT: sorry för dubbelpost

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag minns då jag stog i toa rummet och höll på att kamma håret med gele när nån eller nånting slog mig i ryggen så jag föll in i tvättstället det va skit läskit och så minns jag när jag var 6-7 år när jag låg i min säng så lyste det till i väggen och det var ingen bil ute som lyste upp och jag såg nåt som sväva 2 meter från mig med armar och ett huvud den kom jätte nära mig och sen bara poff så var det borta det va skit läskit jag grina jätte länge ;(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...