CeZ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Forskarna har aldrig sagt att bara för att det finns is på Mars finns det liv. Men dom har sagt att is är Början på liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Selene: Nej kameleonten är inget däggdjur, Chamaeleonidae (latinska namnet) är ett kräldjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 omg... jag vill inte ta i för mycket, så jag åker på varning... men fattar du inte bättre än så?! att det finns vatten betyder inte automatiskt att det finns liv!!!!!!!!!!! jo. Med väldigt stor sannorlikhet. Även om liv kan vara en liten bakterie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kanske det men räcker det. Alla vill ju ha färdigutvecklade organismer som liknar oss eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 men finns de inte så finns de inte. Inget man kan göra något åt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Joho, vi bygger en jättestor raket och fyller den med bensin och sen så åker vi med den till Mars och brän...Nej du har rätt man kan nog inte göra så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 allt övernaturligt finns tror jag men vi har bara inte kommit på telepatin. och det är när vi vet hur man använder den som vi kan komma vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det finns massvis med skumma saker jag har sett med sådant att göra. Kommer inte på en enda för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jo. Med väldigt stor sannorlikhet. Även om liv kan vara en liten bakterie. Väte och något mer.. Kan bli vatten om man vara till sätter värme. Om det kommer någon livsform som kan överleva på bara vatten kommer den att dominera i världs rymden. Väte finns ju över allt i rymden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vatten garanterar inte liv, men det är en förutsättning för liv. Så liv på Mars tvilvar jag inte på, men det är knappast så högutecklat som vi, då skulle vi sett det för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ha...om jag säger att vi kommer från Mars då? Att Mars är resterna av fem miljoner års nersmutsning och miljöförstörning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 En möjlighet, men då har historie forskarna haft väldigt fel! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.