Hoppa till innehåll

Övernaturilgt

Zoxy

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Hörde samma på radion idag, men bara för att det finns en planet som kanske kunde klara liv, betyder det inte att det finns liv där. Tror fortfarande inte på annat liv.

samma sak hade nog sagts om en annan planet med intelligent liv hittat vår planet : >

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

JAg läste i någon tidning att om 10 år (?) kommer dom kunna få kontakt med rymdvarelser och om 100 år kommer dom förstå vad de säger.

vart vill du komma? att det tar längre tid att hitta utomjordinar än att förstå deras språk?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommenterar inte det här av säkerhets själ

(mawhaha *tystnad* mawhahahaha)

Nemen seriöst om de vill att vi ska upp täcka dem så fixar de det själva. Om de har klarat sig hit (jag pratar om aliens) så borde de inte vara dumma nog för att inte kunna gömma sig om de vill.

Pöken (<--härmar min lillebror) är bara gamla lik med dödsryck. :P (vink:finns inte)

Redigerat av MrSnow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

för att försöka presentera spöken som existerande och fakta så påstår han att spöken är osynliga.

men till skillnad från luft så är det inte bevisat att spöken och andar finns -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg läste i någon tidning att om 10 år (?) kommer dom kunna få kontakt med rymdvarelser och om 100 år kommer dom förstå vad de säger.

Vilka rymdvarelser? Det finns inga rymdvarelser, hur kan folk vara så lättlurade. Det är bara något någon fått för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...