Gäst Kaktus-Killen Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Hörde samma på radion idag, men bara för att det finns en planet som kanske kunde klara liv, betyder det inte att det finns liv där. Tror fortfarande inte på annat liv. samma sak hade nog sagts om en annan planet med intelligent liv hittat vår planet : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 JAg läste i någon tidning att om 10 år (?) kommer dom kunna få kontakt med rymdvarelser och om 100 år kommer dom förstå vad de säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Hur vet dom det? De vet ju inte ens vilket språk rymdvarelserna pratar. Eller om de ens har ett språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 JAg läste i någon tidning att om 10 år (?) kommer dom kunna få kontakt med rymdvarelser och om 100 år kommer dom förstå vad de säger. vart vill du komma? att det tar längre tid att hitta utomjordinar än att förstå deras språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Pasta: De vet inte helt säkert, det är bara teorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Spöken tror jag inte på men kanske rymdvarelser. Vem vet kanske långt ute i rymden finns en annan planet med liv på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Jag kommenterar inte det här av säkerhets själ (mawhaha *tystnad* mawhahahaha) Nemen seriöst om de vill att vi ska upp täcka dem så fixar de det själva. Om de har klarat sig hit (jag pratar om aliens) så borde de inte vara dumma nog för att inte kunna gömma sig om de vill. Pöken (<--härmar min lillebror) är bara gamla lik med dödsryck. :P (vink:finns inte) Redigerat 30 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) jag tror att vi inte är ensamma i universum.......spöken, ja det finns.(inte såna som man kan se) Redigerat 4 Maj 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 jag tror att vi inte är ensamma i universum.......spöken, ja det finns.(inte såna som man kan se) Ehm, inte sånna man kan se? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 för att försöka presentera spöken som existerande och fakta så påstår han att spöken är osynliga. men till skillnad från luft så är det inte bevisat att spöken och andar finns -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 JAg läste i någon tidning att om 10 år (?) kommer dom kunna få kontakt med rymdvarelser och om 100 år kommer dom förstå vad de säger. Vilka rymdvarelser? Det finns inga rymdvarelser, hur kan folk vara så lättlurade. Det är bara något någon fått för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 varför skulle det inte finnas det? vi är ju själva rymdvarelser. vi lever ju i rymden. varför skulle det inte kunna finnas liv på någon annan planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.