Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Typiskt Ateister som vägrar och acceptera att folk får tro som dem vill. Liksom, inget går och motbevisa på Koranen. Kanske i Bibeln för den har ändrats ganska mycket sedan Kristus. Men Koranen har inte förändrats. Och säg mig något som går och motbevisa på koranen. Om det inte finns bevis på att gud finns, då finns det inte heller bevis på att gud inte finns. Det är därför man helt enkelt får tro som man vill. jag har läst lite ur koranen, och vad jag ser är det bara en massa meningslöst pladder. så ja det är nog svårt att motbevisa nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Utomjordingar finns, men inte spöken Andar finns och är ett annat ord för spöken, ordet ''Spöke'' är till för att skrämma upp barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Typiskt Ateister som vägrar och acceptera att folk får tro som dem vill. Liksom, inget går och motbevisa på Koranen. Kanske i Bibeln för den har ändrats ganska mycket sedan Kristus. Men Koranen har inte förändrats. Och säg mig något som går och motbevisa på koranen. Om det inte finns bevis på att gud finns, då finns det inte heller bevis på att gud inte finns. Det är därför man helt enkelt får tro som man vill. Ni ateister tror ju alltid att ni har rätt så ni borde kunna motbevisa det innan och snacka bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Utomjordingar finns, men inte spöken Hur vet du det? Har du kanske träffat ett/en spöke/ande och frågat vad den vill bli kallad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Utomjordingar finns, men inte spöken det är inte ordet utan innerbörden som är "skrämande". barnen blir inte rädda för ordet "spöke" eftersom dom flesta små barn inte vet hur det stavas. dom blir rädda för vad ett spöke är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 jag vet inte om andar finns men jag tror jag såg ett i mitt hem när jag vare typ 7.det var iallafall nåt som haltta in i mitt förra rum och det var någon svart klädd med huva.jag såg den i typ 3 sek sen blunda jag i några sekunder sen roppa jag på morsan och farsan men ingen hadde varit i rumet.jag var i badrumet och bada med öppen dör när jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Andar och spöken är människans sätt att förklara det de inte förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shtike Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Själv tror jag att det finns andar, jag tror också på gud :) Liksom, inget i koranen har blivit motbevisat fast än det var så länge sen det skrevs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 koranen kan ta sig nånstans, jag tror defenitivt inte på nått över naturligt. har aldrig sätt nått och om jag gör det så sover jag säkert när jag gör det ändå. tror dock att aliens finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 vad har ateiester med det här och göra ? så du tror verlkigen att en pratande brinnande buske och en stor jätte som hette goliat förut ? man kan inte motbevisa det för man kan ju inte direkt åka till år 0 och kolla vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Själv tror jag att det finns andar, jag tror också på gud :) Liksom, inget i koranen har blivit motbevisat fast än det var så länge sen det skrevs. Alltså, eftersom man aldrig kan veta något helt säkert så kan gräs lika gärna vara blått. Dock så är det idag i princip bevisat att ex världen skapades vid Big Bang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Man har gjort en massa observationer som stödjer Big Bang teorin, det är vad religioner saknar, fakta som stödjer deras teorier.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.