Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 kl 01:00 på vardagar går övernaturliga fenomen på discovery, det tror jag inte på, det är bara trims trams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 spöken har jag svårt att föreställa mig om du har discovery channel ska du kolla på spöktimmen kl 01.00 på vardagar så kanske du blir övertygad Har detta program några riktiga bevis? Och låt mig påminna dig om att man kan göra mycket övertygande spöken med dagens datorteknik, så bara för att dom filmat sånt behöver inte betyda att det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 jag tror det finns spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 spöken har jag svårt att föreställa mig om du har discovery channel ska du kolla på spöktimmen kl 01.00 på vardagar så kanske du blir övertygad Har detta program några riktiga bevis? Och låt mig påminna dig om att man kan göra mycket övertygande spöken med dagens datorteknik, så bara för att dom filmat sånt behöver inte betyda att det är sant. nej det har ingen riktiga bevis, dom återskapar en händelse & dokumenterar den. jag tror att det är sant det dom visar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 lol haru varit med om de själv WASD? jag tror inte ett skit på spöken, jag såg ett avsnitt en gång och det var om en knarkare som tog överdos i källaren som hemsökte alla och sen bad hans dotter om förlåtelse till spöket sen slutade den. sen visade de sig att det var ett annat spöke på vinden men man fick aldrig veta på vad de var för nått -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Övernaturliga Fenomen är så löjligt påhittat.. alltid samma sak, familj flyttar in, nån gillar inte huset, de har inte råd att flytta blablabla och läskiga saker händer bara en i familjen. Sen var det nåt annat avsnitt när ett team faktiskt filmade några händelser, såklart fick man inte SE klippet för att se att det faktiskt filmades, så löjligt falskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 lol haru varit med om de själv WASD? jag tror inte ett skit på spöken, jag såg ett avsnitt en gång och det var om en knarkare som tog överdos i källaren som hemsökte alla och sen bad hans dotter om förlåtelse till spöket sen slutade den. sen visade de sig att det var ett annat spöke på vinden men man fick aldrig veta på vad de var för nått -_- Men lol, igen . Tror du att man skulle göa ett sånt program och slösa massa tid bara för att fejka alltihop? Isånfall den som skulle göra det är verkligen korkad . kanske käna pengar, fast jag tror inte att dom skulle gjort programet fördet, jag tror att dom har gjort spökprogram för att visa att det finns spöken, "Poltergeister" mm. Men jag säger bara min åsikt så börja inte tjaffsa, det är ju ett forum;) /Oske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 lol haru varit med om de själv WASD? jag tror inte ett skit på spöken, jag såg ett avsnitt en gång och det var om en knarkare som tog överdos i källaren som hemsökte alla och sen bad hans dotter om förlåtelse till spöket sen slutade den. sen visade de sig att det var ett annat spöke på vinden men man fick aldrig veta på vad de var för nått -_- Men lol, igen . Tror du att man skulle göa ett sånt program och slösa massa tid bara för att fejka alltihop? Isånfall den som skulle göra det är verkligen korkad . kanske käna pengar, fast jag tror inte att dom skulle gjort programet fördet, jag tror att dom har gjort spökprogram för att visa att det finns spöken, "Poltergeister" mm. Men jag säger bara min åsikt så börja inte tjaffsa, det är ju ett forum;) /Oske Jag tror inte att de har gjort programmet för att bevisa att det finns spöken, de vill bara visa vad det finns för fakta/händelser etc. kring det ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Och för att tjäna pengar. Om någon gör ett program om spöken som skulle kunna finnas på riktigt drar det till sig många tittare, och höga tittarsiffror drar in mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Ja, det stämmer och det tyder ännu mer på allt med spöken och så bara är en stor bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Ja, det stämmer och det tyder ännu mer på allt med spöken och så bara är en stor bluff.Jag vet inte vem jag ska tror på.Vissa säger att det finns vissa säger att det inte finns.Man blir bara förvirad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.