Hajen Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 vi har 10 olika maträtter varje dag minst. Man kan alltid välja tex kebab, hambrgare eller pizza om man vill men det finns nyttig mat med Eller går du kanske i Internationella engelska skolan (något i den stilen heter det).? Där får man nämligen resturangmat. Jag har funderat på att börja i den skolan, men vissa lärare kan inte prata svenska där, bara engelska. Så jag började inte där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 För lite sallad, annars bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Våran mat är bra inte så ofta man får vara hungrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 vi har 10 olika maträtter varje dag minst. Man kan alltid välja tex kebab, hambrgare eller pizza om man vill men det finns nyttig mat med Det tror jag INTE på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 http://forum.fuska.se/Skola-t46382-s60.html Vad är det för fel på den tråden?!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg