ZeroX_ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag har själv haft självmordstankar, främsta anledningen var olika depressioner. Men nu mår jag bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag har inte direkt haft självmordstankar, men jag har känt mig ganska konfunderad med detta jordeliv ett par gånger. En gång läste jag en bok som hade jäkligt starka budskap och meddelanden och sånt. När jag hade läst ut den låg jag på rummet och kände mig väldigt konstig i en lång stund. Solemn kanske? Det är inte kul att känna sig så, men när man kommer över det så har man väl förhoppningsvis lärt sig något av det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 ursäkta för bump *BUMP* Hewitt jag vet inte om du är kvar på fuska.se men du måste vara ett riktigt psyco. du klagar på andra och klagar på allt. t.ex du verkar ha damp. du e så jäkla elak + du va elak mot t.ex Rowyn. du har ovårdat språk dessutom. vilken klass går du i? 1 an? Och du är allmänt dålig på kommentarer och du klagar på andra när du själv su.ger. Så tänk om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 En på vår gata tog livet av sig på nyårsafton. Vilken gata var det One Piece..??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag har läst om medlemmar i metalband som har tagit självmord p.g.a. sin tro till s*tan fast de var ju sjuka ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ja, så är det. Man kan tycka att man inte vill säga till nån hur man känner, men när jag har känt deprissioner så har det känts bättre efter att jag snackat med nån om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Att ta självmord är upp till varochen. Det finns ingen anledning till att folk tar självmord, men man borde utgå ifrån att de inte trivs med sitt liv. Eeeller, att dom tjänar någon annan på att göra det. Jag påstår att detta inte kan bli någon riktigt debatt, då svaret är väldigt inviduellt och man kan inte diskutera varför man tar självmord. Vad är egentligen mening med självmord, om man inte får höra snacket efter? *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg