svenolof Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) haka hemsidor *reklam* här finns gamereacktorsadmin sida allt man behövergöra är att komma på lösen och användarnamn Redigerat 15 November 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) skulle du kunna skriva på svenska tack? undrar du om det finns ett program för att hacka eller tipsar du om en sida med hackinggame typ? Redigerat 14 November 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 HAHAHAHA. Det är inte alls svårt att hitta till admin-login för en sida. Det svåra är det som du kallar "bara" d.v.s lista ut lösenord. Det som jag skulle kalla "bara" är att du har hittat adminlogin till sidan tar väl 1-2 minuter att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 har du testat någon gång allt är ju för f*n kodat i dm5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Omg, tror inte att du bara kan göra genom sidan, du måste komma in i servern sedan boota den och sno SAM-Filen. Sedan cracka upp den och köra med anteckningar så står login & lösen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Så du lalle_calle står här och frågar efter ett hackingprogram som skulle kunna hacka in i den där servern!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) MEN FÖR I h*lvete, j*vla SCRIPTKIDDS. SLUTA FÖRSTÖRA FÖR FOLK. TRO INTE NI ÄR "HACKERS", NI ÄR BARA SMÅ BARN SOM TROR NI ÄR HÄFTIGA. LACKAR VERKLGIGEN PÅ SÅNA HÄR HELT SJUKA TRÅDAR, FOLK SOM TROR DOM ÄR HÄFTIGA OCH KAN "HAXA"... OMG, SNÄLLA, NÅN MODERATOR BANNA MIG FRÅN DETTA SJUKA FORUM! Okej, alla kanske inte är dumma, men en sån här tråd blir man ju en aning förbannad på. Redigerat 15 November 2005 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) MEN FÖR I h*lvete, j*vla SCRIPTKIDDS. SLUTA FÖRSTÖRA FÖR FOLK. TRO INTE NI ÄR "HACKERS", NI ÄR BARA SMÅ BARN SOM TROR NI ÄR HÄFTIGA. LACKAR VERKLGIGEN PÅ SÅNA HÄR HELT SJUKA TRÅDAR, FOLK SOM TROR DOM ÄR HÄFTIGA OCH KAN "HAXA"... OMG, SNÄLLA, NÅN MODERATOR BANNA MIG FRÅN DETTA SJUKA FORUM! ja gör precis som han vill så sliper vi han och omega99 jap det är precis vad jag frågar efter Redigerat 15 November 2005 av lalle_calle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 MEN FÖR I h*lvete, j*vla SCRIPTKIDDS. SLUTA FÖRSTÖRA FÖR FOLK. TRO INTE NI ÄR "HACKERS", NI ÄR BARA SMÅ BARN SOM TROR NI ÄR HÄFTIGA. LACKAR VERKLGIGEN PÅ SÅNA HÄR HELT SJUKA TRÅDAR, FOLK SOM TROR DOM ÄR HÄFTIGA OCH KAN "HAXA"... OMG, SNÄLLA, NÅN MODERATOR BANNA MIG FRÅN DETTA SJUKA FORUM! Men du måste förstå att du inte är värd att vara haxor...Scriptkidds som du, som tror dom är tuffa är VERKLIGEN det VÄRSTA jag vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 nåja jag lärde mig det där igår och inan det tyckte jag att det var ganska colt moa tror att du bara är avensjuk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) Avundsjuk på vadå? Låtsas att man kan haxa? Redigerat 15 November 2005 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) vadå Hahaha... om jag förstår dig rätt så menar du att jag hade rätt efter som du inte använde ironisk ton Redigerat 15 November 2005 av lalle_calle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg