Salzalada Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Eh.. Jag kollar nästan aldrig på Idol, men kanske att man slänger iväg en liten röst... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Okej kan slänga in 3-4 Röster till Jens :)^Rädda Jens^ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Idol suckz, Fcz rulez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 vet ni förrseten om att de har en egen IRC-kanal? #raddajens på qnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Stackars Jens, Piteås ljuvliga mespropp. Mobbad av juryn, hatad av Daniel Breitholtz, hånad av kvällspressens nöjeskrönikörer. Det är en sådan kille man unnar revansch. Flintskallen Breitholtz jobbar allt vad han orkar för att slippa ge ut en skiva med Mes-Jens. För varje vecka som går utan att Jens röstas bort blir Breitholtz allt svettigare. Sony BMG har trots allt förbundit sig att ge ut en skiva med vinnaren. Fatta paniken om Jens vinner. Flintskallen Breitholtz får sparken samma dag! TÄNK om det gick att arrangera Sveriges största tv-kupp där ALLA röstade på Jens så att Piteås i särklass mesigaste kareokekung (snäll verkar han vara, men så släpigt trist att man baxnar) gick och vann hela skräpet. Vilken härlig tragedi för Sony BMG och Daniel Breitholtz! Min uppmaning till alla skadeglada lustigkurrar: Sprid budskapet. Rösta på Jens! Fyra veckor kvar. Det kostar fem kronor per vecka att rösta. En tjuga totalt. Det kan ni väl avvara när syftet är så ädelt som att skapa tv-historia. Fredagar klockan 20.00. ***RÖSTA PÅ JENS!*** Tillsammans kan vi skapa tv-historia! det är klart ja e me. jag har aldrig gillat mr. Breitholtz.kan väl slösa lite pengar på Jens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 lol fuska.se finns på listan nu... jag ska rösta!!! sidan: http://www.raddajens.info/ om det räknas som reklam så kan ni tabort länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Såja, då har man varit liteduktig. övertygade 10% av skolan att de skulle rösta på jens plus att jag hat fixat ut lite infomationskampanjer känner ni att ni vill gör något så gå i på någon chattsida (kamrat, lunarstorm el. dylikt) och sprid deras länk så att folk får reda på vad det är frågan om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 http://www.raddajens.reklam/ Telefonnummer: 099-414 03 SMS: skicka JENS till 72400 Ni kan inte börja rösta förrän klockan 20:00 ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Jag ska rösta på Jens hejar på honom. Han kommer ju att vinna nu typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Stackars Jens, Piteås ljuvliga mespropp. Mobbad av juryn, hatad av Daniel Breitholtz, hånad av kvällspressens nöjeskrönikörer. Det är en sådan kille man unnar revansch. Flintskallen Breitholtz jobbar allt vad han orkar för att slippa ge ut en skiva med Mes-Jens. För varje vecka som går utan att Jens röstas bort blir Breitholtz allt svettigare. Sony BMG har trots allt förbundit sig att ge ut en skiva med vinnaren. Fatta paniken om Jens vinner. Flintskallen Breitholtz får sparken samma dag! TÄNK om det gick att arrangera Sveriges största tv-kupp där ALLA röstade på Jens så att Piteås i särklass mesigaste kareokekung (snäll verkar han vara, men så släpigt trist att man baxnar) gick och vann hela skräpet. Vilken härlig tragedi för Sony BMG och Daniel Breitholtz! Min uppmaning till alla skadeglada lustigkurrar: Sprid budskapet. Rösta på Jens! Fyra veckor kvar. Det kostar fem kronor per vecka att rösta. En tjuga totalt. Det kan ni väl avvara när syftet är så ädelt som att skapa tv-historia. Fredagar klockan 20.00. ***RÖSTA PÅ JENS!*** Tillsammans kan vi skapa tv-historia! Fattar du inte att mobbingen av Jens fortsätter om han går vidare. Om ni inte röstar åker han ut och då slipper han mobbingen. Ingen skulle heller vilja köpa en skiva med honom. Det skulle knäcka hoom helt. Så snälla, för Jens skull, rösta på någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Jag har röstat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Jaevla jaevla jaevla jaevla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är bombsäker, på att inte alla på dessa sidor röstade!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.