Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin

Det finns medlemmar som blivit medlem bara för att kunna spela i fuska.ses onlinespel, men inte skrivit något i forumen. Är det förbjudet för dem att vara medlemmar då?

 

Bara man visar att man är aktiv, det behövs inte vara inom just forumen, så behövs man inte stängas av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns medlemmar som blivit medlem bara för att kunna spela i fuska.ses onlinespel, men inte skrivit något i forumen. Är det förbjudet för dem att vara medlemmar då?

 

Bara man visar att man är aktiv, det behövs inte vara inom just forumen, så behövs man inte stängas av.

 

 

Du kanske ska veta vad du pratar om innan du uttalar dig. Vem har sagt att någon ska stängas av?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men går det inte att fixa stats på hela sidan, räknas det inte om man är i spelhörnan eller huvudsidan är det väl en sak men annars kunde man väl ta bort de inaktiva om man varnar först och ber dem logga in om kontot ska finnas kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men går det inte att fixa stats på hela sidan, räknas det inte om man är i spelhörnan eller huvudsidan är det väl en sak men annars kunde man väl ta bort de inaktiva om man varnar först och ber dem logga in om kontot ska finnas kvar.

 

Ungefär som jag sa,att man ska mejla dem innan man tar bort konton,typ enda lösningen som finns!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sorgligt att ingen vill göra något åt sidan. Fuska kommer att tappa mer och mer medlemar, tillslut finns det inga alls här. Sen, är det bara jag som tycker att sidan är jävligt seg ibland?

 

Ochså ganska störande att inlägg som ingen skrivit I försvinner efter någon månad.

Om man låter dom vara kvar kanske det blir mindre av samma trådar. Då kan folk

börja andvända sökfuntionen.

 

Vad jag själv tycker är det sjukt att man ska ha en klistrad tråd eller ett ''viktigt meddelande'' I nästan varje forum för att medlemarna ska följa reglerna hyffsat, D.v.s bara bryta reglerna så folk blir irreterad.

 

Sen så varför inte bli skarpare när det gäller trådtitlar?

Om man inte skriver en bra trådtitel kan man låsa tråden.

Är det nån/några som spammar eller floodar så bör dom bli bannade I 2-3 veckor. Beror på hur mycket man skriver och vad man skriver.

 

Skulle vara lite tråkigt om forumet som admin har jobbat med måste stängas (inte för att jag bryr mig) ner p.g.a att det oftast ger ett dåligt intryck direkt då man ser alla låsta trådar och hur dom är gjorda och hur medlemarna har formulerat inläggen.

 

Ju hårdare man är på reglerna desto mer respekt får moderatorer och adminer. Därefter får ochså reglerna mer respekt. Sluta med daltandet till att börja med.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

blir det då bättre av att alla hoppar av för att de får varningar?

 

visst är sidan seg och laggar ganska ofta. hade det funnits pengar hade vi haft en ny server för länge sedan, i väntan får vi försöka spara ner genom att t.ex. ta bort skin och onödiga funktioner.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Det finns medlemmar som blivit medlem bara för att kunna spela i fuska.ses onlinespel, men inte skrivit något i forumen. Är det förbjudet för dem att vara medlemmar då?

 

Bara man visar att man är aktiv, det behövs inte vara inom just forumen, så behövs man inte stängas av.

 

Nej, stängas var nog fel ord. Kunde inte hitta på bättre just då.

 

Det har funnits prat om att man bör skriva exempelvis 100 inlägg, annars är man "passiv". Det var det jag menade, när jag sade att vissa aldrig skriver något i forumen men ändå är jätteaktiv på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...