Fusion Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det är ju i princip forumet som är hemsidan. Det är här alla medlemmarna träffas och diskuterar spel. Forumet är enligt mig det allra viktigaste. Sant,utan denna forum skulle Fuska.se i princip inte ens finnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 jodå det tror jag... undrar om inte huvudsidan är den största delen i alla fall, men jag besöker den då nästan aldrig. men de som inte är medlemmar här utan bara vill ha ett fusk till ett spel besöker nog bara huvudsidan och det ganska sällan. bara när de vill ha ett fusk. vi däremot besöker denna sida i princip varje dag (iaf jag). så visst är det en viktig del som är värd att satsa på men det är nog inte den största. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Du har rätt ,eftersom det är ju helt klart att man satsa på forumet eftersom man vill ju behålla medlemarna,men sen när det kommer till gäster,då gäller det första intrycket alltså huvudsidan och då kan det leda till nya och aktiva medlemar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Själv besöker jag bara forumet nu förtiden. Men varken forumet eller huvudsidan har tillräckligt hög kvalitet enligt mig. Det skulle behöva fixas lite. Eller snarare ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Själv besöker jag bara forumet nu förtiden. Men varken forumet eller huvudsidan har tillräckligt hög kvalitet enligt mig. Det skulle behöva fixas lite. Eller snarare ganska mycket. Ah, lol... Det är lika många användare som är online, då som nu. Bara det att siffrorna stiger på antal medlemmar. Gamla medlemmar blir inaktiva, nya medlemmar blir aktiva etc~~ Ett nartuligt omlopp. Så diagrammet visar att: (Medlemmar) | | | |Ni ser att den ligger konstant här. |¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ | | |_________________ (Tid) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 jag tror nog det har gått ner en aning, men framför allt är det tråkigt att inte de gamla stannar, mycket eftersom att många nya är oseriösare än vad de gamla var/är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 blir det då bättre av att alla hoppar av för att de får varningar? Varför skulle folk hoppa av för att de får varningar och hybernattningar? Det är bara omogna barn som gör så. Men det finns det ju gott om här. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider man Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 admin kom hit och svara till ossom vi kan få en ny server kan du svara om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 admin kom hit och svara till ossom vi kan få en ny server kan du svara om det Detta kommer inte att ske eftersom det är för dyrt.Och att Micke har typ inte tid,han har redan fullt upp,så man kan glömma detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 En server som håller Mikes krav kostar 30k, hur f*n ska en fattig student i Fiskarstan ha råd med det? Kan någon förklara det för mig? (Jo, genom att spela på oddset, men det vågar han inte.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) ok, visst genererar annonser lite men det tar en bra stund att få ihop till 20-30k som de flesta seriösa servrar går på. undrar bara om det finns något sparkapital för just fuska, har han sparat sedan fuskarna.nu's tid kanske det är en bit påväg iaf... edit; man får tydligen inte skämta på detta forum... får väl bikta mig hos admin och läsa på reglerna... Redigerat 13 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Sidan får inte stängas ner, den är bäst! kan ingen sälja en billig server på marknaden eller råna :evil: en oljemiljonär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg