Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jodå det tror jag... undrar om inte huvudsidan är den största delen i alla fall, men jag besöker den då nästan aldrig. men de som inte är medlemmar här utan bara vill ha ett fusk till ett spel besöker nog bara huvudsidan och det ganska sällan. bara när de vill ha ett fusk. vi däremot besöker denna sida i princip varje dag (iaf jag). så visst är det en viktig del som är värd att satsa på men det är nog inte den största.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har rätt ,eftersom det är ju helt klart att man satsa på forumet eftersom man vill ju behålla medlemarna,men sen när det kommer till gäster,då gäller det första intrycket alltså huvudsidan och då kan det leda till nya och aktiva medlemar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv besöker jag bara forumet nu förtiden. Men varken forumet eller huvudsidan har tillräckligt hög kvalitet enligt mig. Det skulle behöva fixas lite. Eller snarare ganska mycket.

 

Ah, lol...

Det är lika många användare som är online, då som nu.

Bara det att siffrorna stiger på antal medlemmar.

Gamla medlemmar blir inaktiva, nya medlemmar blir aktiva etc~~

Ett nartuligt omlopp.

Så diagrammet visar att:

(Medlemmar)

 

|

|

|

|Ni ser att den ligger konstant här.

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

|

|

|_________________ (Tid)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, visst genererar annonser lite men det tar en bra stund att få ihop till 20-30k som de flesta seriösa servrar går på.

 

undrar bara om det finns något sparkapital för just fuska, har han sparat sedan fuskarna.nu's tid kanske det är en bit påväg iaf...

 

edit; man får tydligen inte skämta på detta forum... får väl bikta mig hos admin och läsa på reglerna...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...