pollenallergi Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 En server som håller Mikes krav kostar 30k, hur f*n ska en fattig student i Fiskarstan ha råd med det? Kan någon förklara det för mig? (Jo, genom att spela på oddset, men det vågar han inte.) Tack. Det där behövdes Kul att du skämtar bort det nico, fixa fram 30k själv om du tror att det är så enkelt. Would you like some cheese to that whine ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Jag vet inte med er, men det har enligt mig aldrig varit så här dött. Funderar också på att lämna denna sida, sorgligt men sant. Det känns som om den är påväg mot undergång. Gör nåt nu, eller ångra er för alltid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna. Redigerat 13 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 jag fick en eller 2 varningar när jag tog upp en gammal tråd, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 han får väl sälja sin skapelse till någon som har råd, men då lär det ändå gå åt h*lvete för då kommer det säkert kosta massa pengar för inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 jag fick en eller 2 varningar när jag tog upp en gammal tråd, Nu frågar jag dig,av vilken moderator fick du varning av bara för att du tog upp ett gammalt tråd?Ifall detta är sant,då är det ju emot reglerna,eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna. Du får det bara att låta enkelt, det är ditt skrivsätt. Jag har ingen aning om vad det kostar att hålla den här servern uppe, men jag tror inte direkt han får inte allt från sms och annonser. Det kan du hoppa upp och sätta dig på lillen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 30k=30.000 har jag fattat rätt i så fall! HOLY JESUS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Alltså så mycket värde har inte ens fuska.se. Det är alldeles för oaktivt. Något måste ju göras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Alltså så mycket värde har inte ens fuska.se. Det är alldeles för oaktivt. Något måste ju göras. Jo vi vet, du har sagt det. Några idéer? UB 40 - Red Red Whine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna. tusen tack för ekonomilektionen NesseN! då vet jag. jag tycker fortfarande vi behöver rensa bort inaktiva medlemmar. kanske inget som räddar sidan men färre poster i databasen iaf och kanske en något mindre slö sida. Redigerat 13 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 NesseN: Läs mitt första inlägg så kan du se förslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg