Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

En server som håller Mikes krav kostar 30k, hur f*n ska en fattig student i Fiskarstan ha råd med det?

Kan någon förklara det för mig?

(Jo, genom att spela på oddset, men det vågar han inte.)

 

Tack. Det där behövdes

 

Kul att du skämtar bort det nico, fixa fram 30k själv om du tror att det är så enkelt.

 

Would you like some cheese to that whine ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fick en eller 2 varningar när jag tog upp en gammal tråd,

 

Nu frågar jag dig,av vilken moderator fick du varning av bara för att du tog upp ett gammalt tråd?

Ifall detta är sant,då är det ju emot reglerna,eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna.

 

Du får det bara att låta enkelt, det är ditt skrivsätt.

 

Jag har ingen aning om vad det kostar att hålla den här servern uppe, men jag tror inte direkt han får inte allt från sms och annonser. Det kan du hoppa upp och sätta dig på lillen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna.

 

tusen tack för ekonomilektionen NesseN! då vet jag.

 

jag tycker fortfarande vi behöver rensa bort inaktiva medlemmar. kanske inget som räddar sidan men färre poster i databasen iaf och kanske en något mindre slö sida.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...