Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

Vad menar du? När man reggar sig har man 30 dagar på sig, om jag inte minns fel, att skriva ett inlägg. Annars tars man bort.

 

Du vet väl att reggad betyder registrerat, något som alla fuska.se medlemmar har gjort, och vad jag vet så är man registrerad tills man blir avstängd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hejsan.

Det är mycket mycket sant.

Om ni kollar in på reklam så har dom 400 gäster och 48 online!

Jag är själv medlem där och går in där varje dag.

Men gör om sidan lite admin.

Gör så att man får välja skinn.

Som typ:

Heaven lite ljusblått och blått.

Lime: Grönt..

Om du bli medlem på reklam så gå och kolla in i "Din Profil" och sen "Skinn"(Åt höger)

Dom har massa skin.

Dom har dom hära skinnen:

Woody

Lime

Heaven

Darkness

Hell

Varför ska vi inte ha det?

Och NI måste få ordning på forumet.

Kolla på doms forum.

Och dom har KLUBBAR!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du? När man reggar sig har man 30 dagar på sig, om jag inte minns fel, att skriva ett inlägg. Annars tars man bort.

 

Du vet väl att reggad betyder registrerat, något som alla fuska.se medlemmar har gjort, och vad jag vet så är man registrerad tills man blir avstängd.

 

Betyder det att ifall man är avstängt,då kan man regga sig och kunna vara med Fuska.se i 30 dagar,eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

Det är mycket mycket sant.

Om ni kollar in på reklam så har dom 400 gäster och 48 online!

Jag är själv medlem där och går in där varje dag.

Men gör om sidan lite admin.

Gör så att man får välja skinn.

Som typ:

Heaven lite ljusblått och blått.

Lime: Grönt..

Om du bli medlem på reklam så gå och kolla in i "Din Profil" och sen "Skinn"(Åt höger)

Dom har massa skin.

Dom har dom hära skinnen:

Woody

Lime

Heaven

Darkness

Hell

Varför ska vi inte ha det?

Och NI måste få ordning på forumet.

Kolla på doms forum.

Och dom har KLUBBAR!!!

 

Vi (fuska.se) har följande skal:

Vanligt

Grön

Koppar

Ljusblått

Rosa

 

Det är precis lika många som på grannsidan så vad vill du ha sagt?

Är de för fula kan du väl göra ett eget skin & ev. tipsa Admin? (Ja, jag vet att servern är slö & blir ännu slöare, men du kan ta och plocka bort ex. rosa, jag fattar inte varför den finns.)

Jag kan tillägga att jag bara gillar ett enda skal & det är grönt, men det funkar perfekt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

Det är mycket mycket sant.

Om ni kollar in på reklam så har dom 400 gäster och 48 online!

Jag är själv medlem där och går in där varje dag.

Men gör om sidan lite admin.

Gör så att man får välja skinn.

Som typ:

Heaven lite ljusblått och blått.

Lime: Grönt..

Om du bli medlem på reklam så gå och kolla in i "Din Profil" och sen "Skinn"(Åt höger)

Dom har massa skin.

Dom har dom hära skinnen:

Woody

Lime

Heaven

Darkness

Hell

Varför ska vi inte ha det?

Och NI måste få ordning på forumet.

Kolla på doms forum.

Och dom har KLUBBAR!!!

 

Men aboo

Just nu är det 300+ pers som är inne på fuska.se (plus några som är inne på forum.fuska.se).

http://img395.imageshack.us/img395/7775/menabbogej7dq.png

Och det är mitt på dagen sågott som, efter klockan 6 så kommer det ännu mer så det skilljer inte så mkt i antal medlemmar och besökare dem/vi har...

Det är jämnt.

 

Och vad spela det för roll om de har "klubbar"?

Kommer det fler pers dit då, bara för att betala rl pengar för att vara med i en "klubb"?

 

Och du kan byta skal...

#21 sade dessa nyss.

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Hejsan.

Det är mycket mycket sant.

Om ni kollar in på reklam så har dom 400 gäster och 48 online!

Jag är själv medlem där och går in där varje dag.

Men gör om sidan lite admin.

Gör så att man får välja skinn.

Som typ:

Heaven lite ljusblått och blått.

Lime: Grönt..

Om du bli medlem på reklam så gå och kolla in i "Din Profil" och sen "Skinn"(Åt höger)

Dom har massa skin.

Dom har dom hära skinnen:

Woody

Lime

Heaven

Darkness

Hell

Varför ska vi inte ha det?

Och NI måste få ordning på forumet.

Kolla på doms forum.

Och dom har KLUBBAR!!!

 

Men .se har gruppforum,de har väl inte .nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du? När man reggar sig har man 30 dagar på sig, om jag inte minns fel, att skriva ett inlägg. Annars tars man bort.

 

Du vet väl att reggad betyder registrerat, något som alla fuska.se medlemmar har gjort, och vad jag vet så är man registrerad tills man blir avstängd.

 

bara ett problem - det är inte om man inte postar man tas bort utan om man inte klickar på aktiveringslänken i mailet...

 

visst kommer det in en del nya fusk etc. problemet är att en hel del fusk är så dåliga att de inte kan tas in och nästan alla recensioner och en del nyheter är så dåliga att de absolut inte kan tas in. ett exempel på en recension som inte är helt ovanlig:

 

i dehär spelet ska du vara kanin och hopa ommkring det var jäte kul och grafiken var jäte bra fast det var svårt men det var kul endå med vänlig hällsning blablabla. skicka pm om du vill ha hjälp med spelet jag är jäte bra på de.

 

nu är detta inget som kommit in utan något jag skrev ihop just nu, men jag har sett en hel del recensioner som håller ungefär denna standard. och det är faktiskt bättre att ha 5 bra rec istället för 10 urkassa.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

han med kanin avataren, jag anser att den sista varningen ska ogiltas, därför lägger jag inte in mer fusk nu

Kanin avatar?

Vem har kanin avatar,men du kan se vem det var,titta bara på varningsloggo(eller nåt sånt)och se vem som gav dig varningen.

Det där med reggad,men det kostar att bli reggad,varför,får man något extra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

Det är mycket mycket sant.

Om ni kollar in på reklam så har dom 400 gäster och 48 online!

Jag är själv medlem där och går in där varje dag.

Men gör om sidan lite admin.

Gör så att man får välja skinn.

Som typ:

Heaven lite ljusblått och blått.

Lime: Grönt..

Om du bli medlem på reklam så gå och kolla in i "Din Profil" och sen "Skinn"(Åt höger)

Dom har massa skin.

Dom har dom hära skinnen:

Woody

Lime

Heaven

Darkness

Hell

Varför ska vi inte ha det?

Och NI måste få ordning på forumet.

Kolla på doms forum.

Och dom har KLUBBAR!!!

 

 

Nej, de har klubbar, det är nästan exakt som GF, fast bättre. De kostar inget som man kan ha på sidan, endast 10 kr för 2 månader. De får också en egen presentation. Dessutom finns det några tusen.

 

admin, där har du lite att leva upp till.

 

Ragnarök, sluta vara så optimistisk, de är mycket större än oss och vi är i en grymt stor svacka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kortsiktigt,så ska man inte oroa sig.

Långsiktigt,då ska man börja göra lite förändringar,så att sidan blir så pass större och så att färre klagomål kommer in.

Men allt detta är svårt,det betyder att Admin behöver mera pengar efetrsom han kan ju inte ta från sin egen plånbok,som han säkert har gjort några gånger.

Förslag:Det finns Fuska VIP för 30 dagar och kostar 20 kr,Admin skulle kanske göra så att man kunnd ha Fuska VIP i 10 dagar,10-13 kr osv,men Fuska VIP i 30 dagar ska vara kvar,fast man ska få ha fler alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...