Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

admin: Jag vet att det är så, men hur många av dem reggade sig 2003? Hur många har skrivit över 2000 inlägg? De är de gamla användarna, veteranerna jag saknar. Jag tycker att det borde bli mer av en community.

 

Många av de gamla stack i samma veva som sidan segade och gick ner massor. Nu verkar ju det ha fixat till sig, så du kan ju skicka pm och berätta om det ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg säger bara såhär.. Att alal gamla veteraner också kan ha varit oseriösa.. Ge nybörjarna en chans att visa vad dem går för! Och att sidan e seg beror ju på servern :( vi får göra som jag gjorde och skaffa fuska Vip! Vi kan slopa FM,en det leder bara till at nybörjarna säger "vad e fm?"

"typ poäng du kan ha för att köpa ava,s och dyl."

"åå tack för svaret"

 

En annan tråd "hjälp mej" "hur får jag fm?" Sedan svarar en om hur och så blir det massa spam :( Och gällande rensning av medlemmar tycker jag att åldersgräns inte är nån bra lösning.. Finns det inte seriösa människor som e under 13 kanske... Jag reggade mej när jag var 10-11 men jag blev så trött på alla veteraner som va så bra.. Men sen kom jag tillbaka och upptäckte att alla gamla veteraner som man hade lärt känna lite va borta och istället va det nya... Det kändes lite sorgligt och sen har man varit med och sett hur nya medlemmar kommer och går.. Det värsta är att vissa kommer skriver hej och drar.. Och de få seriösa RIKTIGA veteraner som finns kvar försvinner en efter en :( (umm blev lite lost när jag skrev srry om jag kom of topic :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg säger bara såhär.. Att alal gamla veteraner också kan ha varit oseriösa.. Ge nybörjarna en chans att visa vad dem går för! Och att sidan e seg beror ju på servern :( vi får göra som jag gjorde och skaffa fuska Vip! Vi kan slopa FM,en det leder bara till at nybörjarna säger "vad e fm?"

"typ poäng du kan ha för att köpa ava,s och dyl."

"åå tack för svaret"

 

En annan tråd "hjälp mej" "hur får jag fm?" Sedan svarar en om hur och så blir det massa spam :(  Och gällande rensning av medlemmar tycker jag att åldersgräns inte är nån bra lösning.. Finns det inte seriösa människor som e under 13 kanske... Jag reggade mej när jag var 10-11 men jag blev så trött på alla veteraner som va så bra.. Men sen kom jag tillbaka och upptäckte att alla gamla veteraner som man hade lärt känna lite va borta och istället va det nya... Det kändes lite sorgligt och sen har man varit med och sett hur nya medlemmar kommer och går.. Det värsta är att vissa kommer skriver hej och drar.. Och de få seriösa RIKTIGA veteraner som finns kvar försvinner en efter en :(    (umm blev lite lost när jag skrev srry om jag kom of topic :P)

 

Det är därför man ska läsa de klistrade trådarna...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...