Matski Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Jag ska, det är askul, till och med mina kompisar som är playstationfans gillade det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Ska inte skaffa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 ska inte heller skaffa skiten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Jag komer nog kanske skaffa det när det kommer upp billigt på tradera :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Våren 2003. Jag och en kompis satt i mitt vardagsrum och drack läsk. Det regnade ute, stämningen var låg och vi var desperata efter att få något att göra. Min kompis föreslog att vi skulle spela lite Playstation. Nej, tänkte jag, vi har redan klarat alla spelen. Men lite Nintendo då, frågade min kompis. Det tyckte jag var en bra idée. Vi gick till rummet med den lila spelkuben och tänkte dra igång ett riktigt Nintendo LAN. Det vart inte så. Vi upptäckte snart att det inte fanns några större sportspel med Mario (som var våran favorit) förrutom Mario Kart. Vi drog då fram det gamla Nintendo 64'at och tänkte fortsätta där, men fortfarande fanns det inte något med spänning nog. Vi satte oss ner och gjorde ingenting igen. Då, i denna dystra stämning, fick jag idéen. "Vad sägs om att skapa ett eget Nintendo spel?". Min kompis, som förmodligen tyckte jag var knäpp, suckade och sa: "Det kommer aldrig fungera". Jag förklarade att när Nintendo började hade de inte TV apparater som de spelade på, utan med kort och dylikt. Det skulle vi också göra. Vi skulle skapa ett eget spel. Vi skulle skapa Mario Fotboll... ---------------- Fortsättning följer! (OBS, jag påstår inte att vi har något med mario football att göra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Vad har din historia med ämnet att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Jag ska köpa det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Nej, än har jag inga planer på att skaffa det. Skulle vilja prova det först i sådana fall... Har ändå så fullt upp med "Mario Superstar Baseball." Btw, har "Mario Smash Football" redan kommit ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 mario smash football kommer ut idag! självklart ska man köpa, bästa spelet för i år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 kanske ska köpa-- osäker.. Har också fullt upp me mario baseball! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 mario fotboll är dubbelt så bra som baseball. snacka om kanonspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 mario fotboll är dubbelt så bra som baseball. snacka om kanonspel Tycker d värkar dåligt gjort.. men d e d säkert inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg