Wolfa Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Hur skadar och dödar man bossen i ganons castle? Det närmaste jag kommit är att skydda mig emot hans blixt attacker Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Ganondorf: slå tillbaka hans bollar tills han blir träffad, skut en ljuspil, kuta till han och slå han. När han laddar en superboll, sjut han me en ljuspil snabbt och slå han. Ganon: mangla hans svans med biggoron svärdet eller hammarn. Sen när du kan ta ditt Master Sword ta det och puckla svansen tills han ramlar. Slå hans nylle en gång och han e död. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Hammaren är mycket smidigare tycker jag :) Det var mitt tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Man borde komma ihåg hur man besegra skogstempel bossen, man gör sama sak här nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 (redigerat) Har ofta utövat dom där "tennis-striderna". I Link to the Past, Wind Waker och såklart i Ocarina of Time. Redigerat 8 December 2005 av sir axel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg