SwedenRockz Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Beror ju på om man får önska vad man vill eller sådant som folk faktiskt kan tänkas ge en. Om det är det sistnämnda så är det ingen idé att önska sig någonting för min del är jag rädd, inte om priset överstiger 50 kr iaf, så då hoppar vi det... Men annars... Digital Systemkamera CineAlta HD kamera med lite olika högvalitativa objektiv (En massa HD band till ovan kamera) En SteadyCam Massa lampor och stativ och grejer för filmproduktion Dollys, kranar... ett stort lager att ha allting i. Ny dator, lämplig för filmredigering... eller en liten renderingsfarm med flera datorer kanske... Högsta vinsten på lotto (då behöver jag iofs inte ovanstående prylar Ny lägenhet Nya möbler Nya kläder Bil Ja... det var nog det... finns säkert lite till som man kan klämma in, men jag skulle nog bli ganska nöjd med ovanstående i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Bil! Jag som trott du var 12 år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Pokémon XD Gale Of Darkness kommer äga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Pokémon XD Gale Of Darkness kommer äga ! Ärligt talat skrattar jag åt bara namnet .. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Alla tycker ju olika jag tycker att namnet låter helt ok . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Topp 3 på min önskelista! :D 1. Pengar 2. Love Hina- Böcker 3. Tomma DVD- och CD-skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) som jag skrev tidigare. om jag får det så är det min bästa julklapp nånsin. det är att Amanda gillar eller börjar gilla mig.. har ju fått 2 fribiljetter till en bio. valfri film. om ni fattar vad jag menar :wub: Redigerat 14 December 2005 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Jag har inget att önska mig. Men jag önskar nog mig pengar så att jag kan köpa något som jag vill ha senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 1.MP3-spelare 2.SSX on tour (ps2) 3.DVD filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Nintendo DS Tony hawk´s american sk8land (NDS) Snart är det jul :) Redigerat 18 December 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag önskar mig moderatortiteln tillbaka. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jag önskar mig moderatortiteln tillbaka. :( Vad hände med den :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.