stoffe 2000 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Snälla jag behöver hjälp............ Ja har fasnat vid Lord Jabu-jabu (lr va han nu heter) I alla fall så hittar jag inte den där prinsessan, ja har klarat den där bläckfisken (som man ska skuta bomurangen på så den fryser till is och slå på) Men ja har nestan sökt igenom hela jabu.................. Snälla hjälp mig!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 När bläckfisken är död åker platformen med spikar ner som princesan rutto klev up på. Gå på den och du åker up. Där hittar du några krukor i någon av dom finns en fe som helar up en. Du hittar ochså en gång gå in i dören där längst bak. Där är det två fyrkantiga röda grejer som viftar runt. kasta bomberangen på dom så kan du hoppa vidare på dom till nästa dörr. När du kommer in där kommer du till ett stort grönt rum ,rumet inann bossen. Klättra up där för några rankor och du kommer till en glas väg med en knapp bakom.kasta bomberangen runt väggen så den träfar knappen och dörren till bossen öpnas. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stoffe 2000 Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Tack nu har jag blivit vuxen men jag kan inte komma in i forest tempel, jag har sun song och minuet of forest men kommer inte upp snälla hjälp mej!!!! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Har du varit på gravkyrkogården i kakariko byn när du är vuxen? Gå dit och så ska du flytta en gravsten med blomer (dra den bakot). Om du kommer ner i gravstenen med blomor ska det flyga en gamal gubbes spöke där (gravgrävaren när man var litten). Om det inte gör det är det fel sten ta en annan om det är fel. Om det är rätt ska du tävla med honom i graven du måste alltid föja honom använd elden han släper ut som hjälp. Är du för långt bakom honom förlorar du. Om du klarar det får du hookshot som gör så att du kan flyga till grejer av träd. Jag tror du fåt reda på allting du måste veta. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) När bläckfisken är död åker platformen med spikar ner som princesan rutto klev up på. Gå på den och du åker up. Där hittar du några krukor i någon av dom finns en fe som helar up en. Du hittar ochså en gång gå in i dören där längst bak. Där är det två fyrkantiga röda grejer som viftar runt. kasta bomberangen på dom så kan du hoppa vidare på dom till nästa dörr. När du kommer in där kommer du till ett stort grönt rum ,rumet inann bossen. Klättra up där för några rankor och du kommer till en glas väg med en knapp bakom.kasta bomberangen runt väggen så den träfar knappen och dörren till bossen öpnas. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till B) Det är lätt att inte förstå vad du säger med tanke på din grammatik. "up", "öpnas", "inann", märker du något konstigt? Bumerang, inte bomberang, också, inte ochså, mellanrum efter skiljetecken... (skiljetecken= ! , . ?) Och det är ändå nästan ännu fler fel i din andra post. -.- Redigerat 6 December 2005 av sir axel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Men sluta gnälla hela tiden. Man förstår ju ändå vad det står, annars är man ju inte särskilt smart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Men sluta gnälla hela tiden. Man förstår ju ändå vad det står, annars är man ju inte särskilt smart. Ja, men som sagt så är det e vana som fårn min sida är väldigt svår att bli av med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stoffe 2000 Skrivet 8 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Lol..... Jaja jag har iaf kommit till fire tempel själv men nu fattar jag inte nåt men ska försöka iaf..... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 När bläckfisken är död åker platformen med spikar ner som princesan rutto klev up på. Gå på den och du åker up. Där hittar du några krukor i någon av dom finns en fe som helar up en. Du hittar ochså en gång gå in i dören där längst bak. Där är det två fyrkantiga röda grejer som viftar runt. kasta bomberangen på dom så kan du hoppa vidare på dom till nästa dörr. När du kommer in där kommer du till ett stort grönt rum ,rumet inann bossen. Klättra up där för några rankor och du kommer till en glas väg med en knapp bakom.kasta bomberangen runt väggen så den träfar knappen och dörren till bossen öpnas. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till B) Om du körde det jag beskrev skulle du förstå. Om du bara körde där och gjorde det jag sa skulle du bara se för att förstå vad jag menar. Alla andra förstår alltid vad jag menar, men den här gången hadde jag huvudvärk och erkener att jag orkade inte med detaljer, så jag vistte att ett sånt här svar skulle komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Lol..... Jaja jag har iaf kommit till fire tempel själv men nu fattar jag inte nåt men ska försöka iaf..... :bah: Om du fasnar på något säg till mej men bara om du försökt i en time eller så. ( Mejla inte privatsamtal.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 När bläckfisken är död åker platformen med spikar ner som princesan rutto klev up på. Gå på den och du åker up. Där hittar du några krukor i någon av dom finns en fe som helar up en. Du hittar ochså en gång gå in i dören där längst bak. Där är det två fyrkantiga röda grejer som viftar runt. kasta bomberangen på dom så kan du hoppa vidare på dom till nästa dörr. När du kommer in där kommer du till ett stort grönt rum ,rumet inann bossen. Klättra up där för några rankor och du kommer till en glas väg med en knapp bakom.kasta bomberangen runt väggen så den träfar knappen och dörren till bossen öpnas. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till B) Har du huvudvärk den här gångebn också? :rolleyes: Jag förstod vad du menade, men om man inte skull förstå så skulle det vara på grund av din stavning. Fattar du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Vad har det här med Ocarina of Time å göra? INGET! Alltså sluta bråka å back to topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg