Drulli Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Vet ni var man kan köpa nät upp kopling till PS2?och vad kostar den då? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 hör i någon spelaffär eller på nätet tex siba.se,elgiganten.com eller se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Oki jag menade så man kan spela med andra online som har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 alltså en nätverksadapter, det kan du nog köpa på webhallen.com eller nåt sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 till GC kostar den iaf 600kr, priset borde va ungifär samma rill PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 hahahaha..åh nej.. där har du fel mr COOL.. den kostar bara 299 om dom inte har sänkt priset på www.webhallen.com jag köpte min där...om du går runt i stockholm och letar i andra spelaffärer så finns den inte!! tro mig..jag gick runt och letade i timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 (redigerat) Förlåt jag åker inte flera mil till stockholm för jag bor i Malmö och tack Redigerat 24 November 2005 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 25 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Behöver man vara medlem för att skick efter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Webhallen behöver du inte åka till... Du kan beställa den och sedan landar den i din postlåda. Det är enkelt och inget 'riskfyllt' för någon att göra det. Och ja... Man måste vara medlem. Trots att det inte kostar något att bli medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 aa tror de men de e nog på 1 tusen lapp B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 man måste inte alls vara medlem!! det måste man inte..man kan köpa hur mycket som helst utan att vara medlem..det är bara jobbigt att skriva in adress och sånt skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 man måste inte alls vara medlem!! det måste man inte..man kan köpa hur mycket som helst utan att vara medlem..det är bara jobbigt att skriva in adress och sånt skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg