ludzon Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Ska typ köpa spelet (50 cent:bullet proof) imorron tror jag. Vad tycker ni är bra/dåligt med spelet! Jag älskar 50 cent så jag tror jag ska köpa de. :cool: Hade bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Ska typ köpa spelet (50 cent:bullet proof) imorron tror jag. Vad tycker ni är bra/dåligt med spelet! Jag älskar 50 cent så jag tror jag ska köpa de. :cool: Hade bra! höru den är dålig spel som f*n den är typ true crime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Ska typ köpa spelet (50 cent:bullet proof) imorron tror jag. Vad tycker ni är bra/dåligt med spelet! Jag älskar 50 cent så jag tror jag ska köpa de. :cool: Hade bra! Vad är det för fel på True Crime, det är ju grymt. Köp hellre det nya True Crime New York då än 50 cent-spelet (som antagligen är skit)!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 nej köp 50 cent. det verkar askul+att g-unit e coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 var kan man hitta koder till bulletproof Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burki Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Ska typ köpa spelet (50 cent:bullet proof) imorron tror jag. Vad tycker ni är bra/dåligt med spelet! Jag älskar 50 cent så jag tror jag ska köpa de. :cool: Hade bra! lyssna bara på posetiva saker 50cent bulletproof är ett topp spel spesielt för dom som gillar han du kan göra tuffaste överkasten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Eftersom 50 cent och G-unit suger,så kommer spelen säkert också vara dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 vad snackar du om det äger ju... en jag känner jobbar på game så jag fick ett gratis demo av spelet... dom sålde alldrig demot dom tyckte det var onödigt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 spelet äger köpte det idag man kan göra va du vill asså ass grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 vad snackar du om det äger ju... en jag känner jobbar på game så jag fick ett gratis demo av spelet... dom sålde alldrig demot dom tyckte det var onödigt :D Är det därför dem kallar honom för snitch och att han har bomb säker bil,skottväst och massor av livakter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) det finns massor som vill döda 50 cent så han behöver det sakerna g-unit behöver han med Redigerat 10 December 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Men förstår du inte vart jag vill komma fram till? Att han inte är så bra som filkar säger och att han är hatad av många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg