the kings Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) när kommer snoop dogs spel ut ? Vad kan man göra på det då ? föresten det kommer bara till ps3 Redigerat 4 Januari 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Jag skall ocså köpa det det värkar Coolare är Gta. & så tycker jag ingen skall läga sig i vad andra köper. det var någon som skrev. Jag tycker att det är dåligt köp inte det... :cool: :evil: Lol..*Skrattar*...menar du allvar när du säger att den är bättre än Gta..?Ifall vi nu tar San Andreas eftersom 50 cent's spel är också nåt 'Gangsta' spel då är den mycket bättre! Eller rättare sagt,den bästa gangsta spelen hitills. Vill bara tilläga 2 saker: 1.Har själv San Andreas och klarat hela,asgrym spel! 2.Alla har sin egen smak,bestäm själva..men alla får komma med åsikter.. ;) Redigerat 4 Januari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
patrick.cool Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 hejsan alla vet nån var man laddar hem 50cent bulletproof till pc? tjena vet nån var man laddar hem 50cent bulletproof på pc?? då är ni coola hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Nej, jag håller inte på med nerladdning... Hur som hellst är Bulletproof svag, hoppas med bättre spel från Snoopy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag såg en introfil till 50 Cent: Bullet Proof. OMFG, sååå överskattad han är. Så fult, höll på att garva ihjäl mig när jag såg filmen när jag jobbade på Elgiganten. Han hoppar upp i kungfu style och slår ner typ 10 styckna. Men jag antar att det är så marknadsföring går till, jag menar det är ju ett actionspel, men det ser lite fult ut med 50 Cent i bilden. En fjant som försöker skapa en tuff attityd till små rappande pojkfans. Och jag antar att spelet är så j*vla grymt när det fick 3/10 av Gamereactor, som jag själv litar på fulltständigt när det gäller recensioner: http://www.gamereactor.se/texter/?id=5701 Och 4.8 av gamespot: http://www.gamespot.com/ps2/action/50centb...tml?q=50%20Cent Men, det är min åsikt. Spelet är nog grymt enligt unga pojkar, som inte är så kräsna när det gäller story och sånt. Själv är jag skitkräsen med spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg