Slasktratt Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Jag är i stort behov av en ljudinspelare, det är bråska. Ljudinspelaren som följer med Windows duger inte, dens timelimit är på 60 sekunder (Om det inte går att ändra?), och det är just där jag behöver mer. Kvalité och filmformat på sparade ljudklipp kvittar, jag behöver den bara snabbt. Behöver förmodligen spela upp ljud för mer än en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 audacity http://www.download.com/Audacity/3000-2170...tml?tag=lst-0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Audacity är utmärk, det kan to'm ställas in till Svenska och en hel del andra språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 har man nero så finns det ett bra inspelningsprogram med där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NeoAg Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 jag tror det går att fixa timelimit 60 sek... på det programmet som du använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 spelar roll han fick ju andra pogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 jag har audacity men när jag spelar in blir allt ljud på dator hel konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 (redigerat) kolla ljudinställningarna Redigerat 29 November 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Hur kan man få det till svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 ska komma upp "Välj språk" efter installation. annars tror jag man kan fixa det under inställningar eller något. fast du måste ha version 2 eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 audacity det är bara skit!! nero är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 det är två helt olika saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.