PhenomII Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hur gör man för att ansuta sig till min ruter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 har du en trådlös ruter? I sådana fall så är det bara att gå nära den och försöka ansluta dig. Om du inte har en trådlös ruter så måste du köpa en viss adapter som du sätter in i usb uttaget på sin dator. Jag har inte spelet men vet en heldel om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissing Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 man ska köpa en nintendo wi fi usb connector för ca. 500 kr o sen instalera den och sen e d bara o spela:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) Har trådlös ruter men det fungerar ej! ps 500 kr orka! :bah: Redigerat 26 November 2005 av hammarbypuma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FlamingFeather Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 jag har Mario Kart DS och det funkar fin fint för mig (men jag spelar inte på Wi-Fi för att dels möter jag nästan alltid proffs och dels för att jag tycker Battle är roligast) gå in och kolla dina inställningar och din IP adress. om ett fel meddelande kommer fram kan du skriva in fel koden på nintendo WiFi huvudsida och kolla vad som är fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Det är jätte lätt att komma in. Fast jag fick lära mig lite hur man kommer in på en trådlös router med hjälp av min PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 27 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Finns det någon universal kod till min kombinerade router och adsl modem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg