Hoppa till innehåll

Husdjur

Adio

Rekommendera inlägg

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi hade en hund,men idag så blev vi tvungna att avliva henne när jag var i skolan & jag visste inte om det fören jag kom hem.

Jag har fölorat en av mina trognaste vänner.....

Vart än jag gick så följde hon med & när jag sov förlänge så brukade hon alltid komma och väcka mig på helgerna.

& om jag var ledsen så kom hon alltid till mig och tröstade mig.....

Och hon var inte kanske världens modigast hund,men om någon gjorde mig illa så försökt hon alltid skyllda mig så gott hon kunde.

Jag kommer ihåg när jag & min bror var ute och rastade henne när jag var liten.

Vi skulle gå till affären för att handla mat & då ville jag inte gå in,så jag stannade kvar ute med hunden & då kommer det fram några killar som var äldre än mig och började bråka med mig,då kommer ena killen fram och han skulle precis slå mig.

Hunden hade varit rädd hela tiden och gömt sig bakom mig,men när hon såg vad han var på väg att göra så förändrades hon helt och då sprang hon fram mot killen å morrade & skällde,men killen blev inte rädd.

Å precis när han slog så hoppade hon på han och högg han.

& när hunden hade börjat morra och skälla så hade min bror kommit utrusande och sett vad som stod på,så han gick fram till killarna och slog ner en av dom

Detta är nog ett av dom tyngsta inlägg jag någonsin skrivit,tårarna kommar fram hela tiden jag tänker på henne,hon är den allra bästa vän jag någonsin haft & jag fick inte ens vara med henne på slutet :'(

Redigerat av Red_fox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi har haft en katt innan vid namn Sotis Historia: en dag sprang han iväg nu har det gåt ett år och han har inte kommit "back". men han kanske hittat nån snygg tjej-katt att få små kattungar med :P

haft 2 ökenmös med Namn: X-Man(min brosas) Mussen(min). Historia dom hade så tråkigt så det ut som dom var i en liten bur så vi släppte ut dom i somras, det var nog bra för dom blev skit glada :D.

nu har vi 2 marsvin Namn: Bettan(min) Mållan (brosans)Historia;

mitt marsvin har en sjukdom som heter "Marsvins Skab" och kommer dö :(..vi kanske ska ge den en spruta, så får vi se om det hjälper :). min brosas är frisk men väldigt blyg av sig.

Jag vill ha en hund. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag ej va född hade mina föräldrar en Undulat (Maja) som inte alls va tam ska jag säga och två gosiga katter som hette Tom och Jerry. Och en svart pudel som hette Turre. Vill så gäääärna få träffa dom. Maja skulle jag kunnat få träffa om inte brorsan öppnat buren på balkongen så hon flög iväg :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...