Autobahn Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Spelade Elgitarr fyra terminer. Spelar inget just nu, men är smått intresserad av att spela trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 har spelat keyboard i 3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag har spelat piano,trumor och nu spelar jag el gittar men jag suger rätt hårt på dom :( . Jag var bra på piano men sluta fattar inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 har spelat keyboard i 3 år me too men bara i 2½ år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 spelar ni några instrument själv spelade jag gitarr och el gitarr men katten rev sönder strängarna och jag orkar alldrig åka och byta dem.. jag spelar trombon :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Bas. band. vi krossar \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag spelar klarinett (ganska jävligt!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag spelar Trumor men jag är inte så jätte bra för jag har bra spelat i en vecka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 jag brukar sitta hemma å lira lite på guran. Å i skolan så spelar jag bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.