ELF Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag testade att göra en dedikerad server för några dagar sen. När jag skulle logga in på min egen server så stod det att CD-key:n redan används. Det är ingen som spelade på min server. Hur gör alla andra som gör en server och vill spela på sin egen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Ha servern på en annan dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 man skriver att man ska an vända en anan internet öpnig tex. använd både det trådlösa nätvärket ock cabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Ja, men så #@&%¤ dumt. då kan jag ju inte göra dedicated server. Dumma Barn o Fritid 2 (BF 2) skapare...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Haha det spelet ska jag nog köpa :lol: (Barn och fritid 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.