Champion Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Okej, då tycker jag inte du ska köpa det. Jag skulle inte gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 jag har det men det är jätte svårt vill också ha fusk till det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Du vet väl att fuska.se är en fusk sida... funderat på att kolla här? Det finns fusk på denna sida! Redigerat 6 December 2005 av Trayton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 nepp icke till gc bara till dator! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Då kanske det inte finns. Har du kolla på andra sidor och verkligen kämpat för att hitta? Annars finns det inget vi kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jag har det och det e fett skoj! :lol: plz jag vet bara 2 fusk sidor: fuska.se och reklam :unsure: va f*n!!!! jag skrev f u s k a . n u fast ihop skrivet så blir det reklam :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 man får inte skriva andra hemsidor -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Nämen kolla vad man kan hitta... http://www.fuska.se/gamecube_fusk/the_sims...lfusk-6807.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 tycker ni jag ska köpa the sims 2? men jag vet ej för det kostar mycket och finns ej nåt fusk för det första: snygg bild. för det andra: köp det på PC om din dator klarar det.annars köp en ny dator. hade sims 2 ( tills jag sålde det för det :bah: :bah: (sög)) på GC och är inget att rekomendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 köp dt om du gillar sånt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg