hejhejhallå Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 jag hejar på son-goku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 vaddå heja? Gohan äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Har alla böckerna, Vegeta e min favvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Har läst alla böcker. Har alla böcker. Tycker dock inte om serien alls. Slåss, slåss, slåss... Sådant tyckte jag starkt om då jag var 10 år och så. Men man växer upp och eftersom det finns mycket häftigare och snyggare manga/animé än Dragonball så har jag tappat lusten att äns se eller läsa GT serien utav Dragonball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Klart det finns bättre mangor, men dragonball va den första mangan jag läste, så den har ändå en speciell plats i hyllan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag har tyvärr inget intresse för Manga, vilket är synd. Saknar en hobby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Dragonball e liksom inte så jätte bra efter som son-goku alltid e starkast(nästan) då e de inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Jag älskar Dragon Ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 ja, DB är verkligen bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninetailes Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Någon annan än jag som läst rebirth(och tyckt den va bra)? Jag har också hella serien men jag kan läsa den om och om igen men men....(nån som vet nått bra forum för DB?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 brukar ibland läsa Db när ja går o lägger mej, och inte e sömnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 jag gillar dragonboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.