DragonMaster Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag har just klarat av forest temple men vad ska jag göra sen? navi säger att det är något mystiskt uppe på death mountain. menar hon att man ska klara av eldtemplet då? jag trodde man skulle klara av watertemple först!? och så undrar jag hur man får passerarkortet hos gerudothieves. jag blir stoppad varje gång jag går förbi. :roll: [/size] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Vad jag vet ska du inte bry dig om de där gamla häxorna än. De ska du ha ihjäl lite senare, men du är inte tillräckligt stark än *ren gissning* Efter Forest Temple (det är nr 1, va?), gå tillbaka till Kokiri Forest och hitta vägen ut därifrån för att hitta till Hyrule Field. Ta dig in i Hyrule Castle (eller vad det heter) och lura dig in i slottet (svårt att förklara, det finns nog nån som kan beskriva det bättre). Hitta zelda och snacka med henne så får du en liten gullig melodi som finns i Zelda Links Awakening och kommer ut ur slottet. Gå till Lon Lon farm (typ i mitten av kartan) och ta dig till hästarna och snacka flera gånger med tjejen för att få en annan liten melodi. Sen går du öster om slottet, tror jag det var, till Kakariko. Därifrån kan du ta dig till bergen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 du ska inte klara vatten templet innan eldtemplet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 men man kan om man vill eller :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 om man vill ja....men den egentliga ordningen är Forest-, Fire-, Water-, Shadow-, och sist Spirit temple.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja det kanske är bäst att göra det i ordning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Spamma inte! men var e den tredje nycklen till Forrset Temple??? måååste bara veta! gillar snabba svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Hur får man tak i hönan i lådan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 smaragd. Jag vet inte vilka nyklar du har men om du fått pilbågen så gå tillbaks till dörren du kom från när du klarat skeletten så ser du tavlor med spöken på skjut dom och gå sedan ner och döda "poen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 svar: du har nog fattat fel. allt det där har jag redan klarat av. du trodde väl jag menade det stora trädet men jag menade forest temple, dit man bara kan komma om man är stor. fast nu har jag kommit längre men jag undrar fortfarande hur man får passerarkortet av gerudothieves. :mrgreen: Vad jag vet ska du inte bry dig om de där gamla häxorna än. De ska du ha ihjäl lite senare, men du är inte tillräckligt stark än *ren gissning*Efter Forest Temple (det är nr 1, va?), gå tillbaka till Kokiri Forest och hitta vägen ut därifrån för att hitta till Hyrule Field. Ta dig in i Hyrule Castle (eller vad det heter) och lura dig in i slottet (svårt att förklara, det finns nog nån som kan beskriva det bättre). Hitta zelda och snacka med henne så får du en liten gullig melodi som finns i Zelda Links Awakening och kommer ut ur slottet. Gå till Lon Lon farm (typ i mitten av kartan) och ta dig till hästarna och snacka flera gånger med tjejen för att få en annan liten melodi. Sen går du öster om slottet, tror jag det var, till Kakariko. Därifrån kan du ta dig till bergen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Hur får man tak i hönan i lådan? du rullar på lådan från ett litet avstånd så han stampar med fötterna på den!! då sprängs lådan och du kan ta hönan!! ( Du får en tom flaska för att fånga alla hönorna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 svar: du har nog fattat fel. allt det där har jag redan klarat av. du trodde väl jag menade det stora trädet men jag menade forest temple, dit man bara kan komma om man är stor. fast nu har jag kommit längre men jag undrar fortfarande hur man får passerarkortet av gerudothieves. :mrgreen: Vad jag vet ska du inte bry dig om de där gamla häxorna än. De ska du ha ihjäl lite senare, men du är inte tillräckligt stark än *ren gissning*Efter Forest Temple (det är nr 1, va?), gå tillbaka till Kokiri Forest och hitta vägen ut därifrån för att hitta till Hyrule Field. Ta dig in i Hyrule Castle (eller vad det heter) och lura dig in i slottet (svårt att förklara, det finns nog nån som kan beskriva det bättre). Hitta zelda och snacka med henne så får du en liten gullig melodi som finns i Zelda Links Awakening och kommer ut ur slottet. Gå till Lon Lon farm (typ i mitten av kartan) och ta dig till hästarna och snacka flera gånger med tjejen för att få en annan liten melodi. Sen går du öster om slottet, tror jag det var, till Kakariko. Därifrån kan du ta dig till bergen. Det är bara att döda de 4 vakterna som vaktar 4 st timmerhuggare inne i gerudos nånting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg