Mr.Fuskaren Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 hur gammal e du?om du e över 10 skulle ja itte ha köpt de spara till x-box 360 istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer Whale Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? Ja, jag tycker det för det är coolast med Nintendo games :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 (redigerat) Officer_Joey: ööö vad f*n spelar ålder för roll? Själv är jag 17år & tycker att gamecube är skit roligt ;) Jag tycker helt klart att du ska köpa gamecube :D om inte så kan du ju köpa PS 2 eller vänta tills PS 3 kommer men köp inte någon av x-box konsollerna PLZ! jag hatar X-box ;) Redigerat 30 November 2005 av Star-Basse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Ja, det tycker jag. Det är bästa konsollen enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Ok Jag tycker du ska köpa gamecube för att det finns olika begangnade spel som e roliga tex zelda spel mario spel med mera.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 för dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Köp inte GC! Köp X-box eller X-box 360 istället! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Tja, det beror på. Gamecube har flest spel, så du hittar säkert nåt du gillar. Annars så har Xbox snyggare grafik och PS2... Ingen aning, det är också bra. Åldern har ingen större betydelse, det är vad du vill ha för spel. Och vad gäller ni som skriver: "Köp inte GC!" eller "Köp inte Xbox", Mr.Fuskaren sa att han vill veta vad han borde köpa, inte vad han inte borde köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Gc har mest spel ja. Dom sämsta spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 för dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger Men för F*n varför är X-box & PS 2 bättre för äldre? förklara PLZ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Det sägs att Nintendo e typ barnspel..Men när Zelda Twilight princess kommer så kommer ni minsann ångra det..Mwuahahaha! :lol: GameCube kommer owna! Köp GameCube,inget snack om saken. Redigerat 2 December 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg