Leon Skrivet 1 December 2005 Rapport Skrivet 1 December 2005 Undrar hur GUN är till PC? Nån som har spelat? Kräver det en handkontroll eller funkar det bra med tangentbordet -tänkte ha det på laptopen... Citera
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Skrivet 1 December 2005 non som vett ja vett itte helt säkert Citera
Shaddy Skrivet 1 December 2005 Rapport Skrivet 1 December 2005 Jag tror d funkar me tangenterna. annars så kan du väl köpa till ps2 elr xbox Citera
Gimcor Skrivet 1 December 2005 Rapport Skrivet 1 December 2005 Ja det finns till PC och man använder tangenterna och musen. Dessutom vore det bara onödigt om man var tvungen att ha en handkontroll till ett pc-skjutspel :P Citera
lidmer Skrivet 2 December 2005 Rapport Skrivet 2 December 2005 Den här tar f*n priset i alla dessa år jag har varit på fuska.se TRO f*n DET GÅR med tangentbord!... spelar du något sånt spel med bara handkontroll lr? det går någ inte så bra ne... Citera
Leon Skrivet 4 December 2005 Författare Rapport Skrivet 4 December 2005 Jag undrade för Gun är väl egentligen gjort för konsol, och kontrollerna kanske oxå... Lite tröttsamt om det finns kommandon som man måste trycka in en hel hög med tangenter samtidigt för. Och nej, jag spelar inga spel med handkontroll på pc. Har spelat Gun på ps2 så det jag undrar är oxå om/hur pc-versionen skiljer sig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.